پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513061 تاریخ : 1399/02/28-17:59:38
,1,
روابط عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است

مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد:

روابط عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره کل روابط عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت ها و قابلیت های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی با اشاره به اینکه روابط عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبین ظرفیت ها و اطلاع رسانی های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه ها و مواجهه عموم با آن ها، همکاران روابط عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی تجهیز شوند.
وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط عمومی هچنان باید به کسب مهارت های بیشتر و ارتقای حرفه ای اهتمام ورزند.
در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در این اداره کل ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران