به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی با اشاره به اینکه روابط عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبین ظرفیت ها و اطلاع رسانی های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه ها و مواجهه عموم با آن ها، همکاران روابط عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی تجهیز شوند.
وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط عمومی هچنان باید به کسب مهارت های بیشتر و ارتقای حرفه ای اهتمام ورزند.
در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در این اداره کل ارائه کرد.