پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467505 تاریخ : 1398/04/15-11:28:54
,8,
رقابت 60 دانشگاه ایرانی و 5 دانشگاه خارجی در لیگ ستارگان بورس

رقابت 60 دانشگاه ایرانی و 5 دانشگاه خارجی در لیگ ستارگان بورس

یاسر فلاح: لیگ ستارگان بورس، مسابقه ای در حوزه خرید و فروش اوراق بهادار که در سومین دوره آن 60 دانشگاه ایرانی و 5 دانشگاه خارجی به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در افتتاحیه سومین دوره مسابقات لیگ ستارگان بورس اظهار کرد: لیگ ستارگان سال 96، در شرایطی کارش را آغاز کرد که شرایط بازار سرمایه نزولی بود، لذا بسیاری خرده گرفتند که برگزاری لیگ تبلغ سفته گیری است که ما نپذیرفتیم و مقاومت کردیم.

وی با بیان اینکه "آرزویمان این بود که بعد 6 الی 7 دوره لیگ شبیه مسابقات ربوکاپ شود" افزود: لیگ نه تنها شبیه مسابقات ربوکاپ است، بلکه بزرگتر از آن است.

این در حالیست که ارزش افزوده ای که برگزاری لیگ برای بازار سرمایه دارد، بین المللی شدن آن است.

فلاح درباره وضعیت شرکت کنندگان در این دوره گفت: در حال حاضر 5 تیم خارجی از 4 کشور عمان، سوریه، عراق، ترکیه و لبنان در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، لیگ ستارگان بورس، مسابقه ای در حوزه خرید و فروش اوراق بهادار است که با هدف توسعه فرهنگ صحیح سهامداری بین دانشجویان دانشگاه های داخلی و خارجی برگزار می شود.

در سومین دوره لیگ ستارگان بورس 60 دانشگاه ایرانی و 5 دانشگاه خارجی به رقابت می پردازند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران