پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467496 تاریخ : 1398/04/13-17:44:55
,10028,
رفع سد معبر و آلودگی صوتی، مهم ترین دلایل تماس مردم با سامانه 137

رفع سد معبر و آلودگی صوتی، مهم ترین دلایل تماس مردم با سامانه 137

معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: سد معبر دستفروشان، آلودگی صوتی، لکه گیری معابر و تخلیه مخازن زباله به ترتیب مهم ترین درخواست های مردم در تماس با سامانه 137 است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شاپور رستمی معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف ما هویت بخشی به فعالیت های نواحی در امور مشارکتی، مدیریت و تصمیم سازی است، گفت: ما باید فاصله بین سطوح تصمیم سازی و اجرا را کم کنیم و علاوه بر ارج نهادن به تلاش های شهرداران نواحی به دنبال عملیاتی کردن این خواسته ها در سطوح مدیریتی شهرداری هستیم.

رستمی گفت: برای اینکه در ستاد بتوانیم به این اهداف برسیم کمیته هایی تشکیل داده ایم که مسائل و مشکلات مناطق را بررسی کنیم و همین برنامه را برای نواحی هم داریم که در روزهای آینده عملیاتی می کنیم.

وی افزود: با توجه به رصد سامانه 137، در اردیبهشت امسال 179 هزار پیام در سامانه ثبت شده بود که این تعداد قدری کمتر از سال قبل بود. انتظار این است که تماس ها بیشتر در جهت رشد و توسعه محلات، نواحی و مناطق باشد.

به گفته رستمی سد معبر دستفروشان، آلودگی صوتی، لکه گیری معابر و تخلیه مخازن زباله به ترتیب مهم ترین درخواست های مردم در تماس با سامانه 137 است.

وی با بیان اینکه «نباید هیچ دیوار حائلی بین شهردار ناحیه و مردم وجود داشته باشد»، گفت: شهردار ناحیه ما باید کف میدان و از همه پویاتر و فعال تر باشد. این مسئول در اخلاق و رفتار باید الگو باشد و بر عملکرد پیمانکاران نظارت کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران