پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447961 تاریخ : 1397/11/14-09:41:19
,21,
رضایی کوچی: ورود کمیسیون عمران به پرونده ابهامات اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها

طرح تفحص از شرکت فرودگاهی فردا تعیین تکلیف می شود؛

رضایی کوچی: ورود کمیسیون عمران به پرونده ابهامات اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفحص از شرکت فرودگاه ها روز دوشنبه بررسی و در نهایت تقاضاکنندگان طرح تفحص اعلام می‌کنند که مُصر به اجرای طرح بوده یا اینکه از ادامه آن انصراف می دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده عملکرد اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد و گفت: طرح تحقیق و تفحص از این حوزه توسط تعدادی از نمایندگان مجلس کلید زده شده و  در این کمیسیون در حال رسیدگی است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون یک نشست با حضور رئیس شرکت فرودگاه ها و مسئولان مربوطه برای بررسی ابعاد مختلف طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در کمیسیون عمران مجلس برگزار شده و نمایندگان متقاضی طرح تفحص و مدیران این شرکت توضیحات خود را ارائه کرده اند.

طرح تفحص از شرکت فرودگاهی فردا تعیین تکلیف می شود

وی گفت: در شرایط کنونی نمایندگان متقاضی طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاهی در حال بررسی مستندات و گزارش های ارائه شده از سوی این شرکت هستند و قرار است که این طرح تفحص روز دوشنبه با حضور نمایندگان، مدیران شرکت و مسئولان سازمان بازرسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت تقاضاکنندگان طرح تفحص اعلام کنند که مصر به اجرای طرح بوده یا اینکه از ادامه آن انصراف می دهند.

محورهای 15گانه طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، 15 محور اصلی دارد، ادامه داد: شفاف سازی قراردادهای مرتبط با فرودگاه ها، نحوه اجرای مناقصات و نحوه واگذاری پارکینگ و C.I.P از مهم ترین دغدغه های نمایندگان برای کلید زدن طرح تحفص از شرکت فرودگاهی است.

بخشی از ابهامات اقتصادی به مدیریت سابق شرکت فرودگاه ها بر می گردد

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: البته ابهامات و موضوعات مطروحه درباره عملکرد اقتصادی شرکت فرودگاه ها تنها مرتبط با مدیریت کنونی این شرکت نیست، بلکه بسیاری از محورها مربوط به مدیران سابق و سال های گذشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران