پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467106 تاریخ : 1398/04/07-14:34:58
,5,
رشد نیروی بادی فراساحلی جهان به 190 گیگاوات

تا سال 2030 روی می‌دهد

رشد نیروی بادی فراساحلی جهان به 190 گیگاوات

شورای جهانی انرژی بادی در گزارشی اعلام کرد ظرفیت نیروی بادی فراساحلی از 23 گیگاوات فعلی تا سال 2030 به 190 گیگاوات رشد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در گزارش شورای جهانی انرژی بادی اعلام شد بیش از چهار گیگاوات ظرفیت نیروی بادی فراساحلی در هر کدام از سال‌های 2017 و 2018 نصب شد که هشت درصد از کل تأسیسات نصب شده جدید نیروی بادی در این دو سال به حساب آمد.

بر اساس این گزارش، برای نخستین بار چین بر مبنای تأسیسات جدیدی که نصب کرد در سال 2018 به بزرگترین بازار نیروی بادی فراساحلی تبدیل شد و پس از آن انگلیس و آلمان قرار گرفتند.

کارین اوهلن فورست، مدیر اطلاعات بازار در شورای انرژی بادی جهانی گفت: بر مبنای اهداف دولت، نتایج مناقصه‌ها و آمار پروژه‌ها، ما انتظار داریم ظرفیت نیروی بادی نصب شده تا سال 2030 به 190 گیگاوات افزایش پیدا کند اما مسلماً این پتانسیل کامل نیروی بادی فراساحلی نخواهد بود. بسیاری از کشورها سرگرم آماده سازی برای پیوستن به انقلاب نیروی بادی فراساحلی هستند و تأسیسات بادی فراساحلی شناور به منزله پیشرفت فناوری تأثیرگذاری هستند که ممکن است در سال‌های آینده حجم بیشتری نیروی بادی اضافه کنند.

بر اساس گزارش پلاتس، شورای انرژی بادی جهانی برای رسیدن به پیش بینی رشد 190 گیگاواتی ظرفیت نیروی بادی فراساحلی، از سناریوی "کسب و کار طبق معمول" استفاده کرده است و نویسندگان آن توسعه فنی بیشتر برای نیروی بادی فراساحلی را در نظر نگرفته‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران