پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511544 تاریخ : 1399/02/06-11:20:22
,5,
رشد مصرف برق صنایع در سال «رونق تولید»

رشد مصرف برق صنایع در سال «رونق تولید»

آمار تفصیلی صنعت برق ایران در سال 98 نشان می دهد: مصرف برق مشترکان صنعتی در سال گذشته با هفت دهم درصد رشد به 34.7 درصد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت توانیر، رشد مصرف بخش صنعت در سال 98 در مقایسه با متوسط مصرف 10 ساله 87 تا 97 نیز به میزان پنج دهم درصد افزایش یافته است. 

بر اساس این گزارش، سهم مصرف مشترکان خانگی مطابق این آمار در 10 سال گذشته هیچ گونه افزایشی نداشته و رشد صفردرصدی را نشان می‌دهد.

سهم این مشترکان (خانگی) در بین مشترکان عمومی روند کاهشی داشته و با دو دهم درصد کاهش، از 9.3درصد درسال 1397 به 9.1درصد در سال گذشته رسید.

شاخص متوسط مصرف برق مشترکان در این گزارش هفت هزار و 412 کیلو وات ساعت اعلام شده که نسبت به سال قبل آن 135 کیلو وات ساعت رشد نشان می دهد.

متوسط برق مشترکان خانگی با 68 کیلووات ساعت افزایش از دو هزار و 960 کیلو وات ساعت درسال 97 به سه هزار و 28کیلو وات ساعت درسال گذشته رسید.

گزارش مذکور از بهبود روند مصرف برق در بخش روشنایی معابر کشور حکایت دارد و سهم مصرف در این بخش با یک دهم درصد کاهش از 1.9 سال 97 به 1.8 درصد در سال گذشته رسید. 

مصرف برق سایر مصارف نیز با یک دهم درصد افزایش، رشد 7.4 درصدی را نشان می‌دهد و همچنان به طور متوسط رشد یک دهم درصدی این بخش در 10 سال گذشته تداوم دارد.

آمار تفصیلی صنعت برق در سال 98 نشان می‌دهد سهم مصرف برق مشترکان کشاورزی پنج دهم درصد کاهش داشته که نسبت به کاهش متوسط دو دهم  درصدی مصرف این بخش در 10سال گذشته کاهش بیشتری نشان می‌دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران