پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491503 تاریخ : 1398/07/13-09:23:35
,7,
رشد قیمت طلا متوقف شد

رشد قیمت طلا متوقف شد

قیمت طلا روز جمعه، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا فراتر از انتظار ظاهر شد و امیدها برای کاهش شدید نرخ بهره فدرال‌رزرو کمرنگ شد، از رشد باز ایستاد اما توانست رشد هفتگی ثبت کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، روز جمعه، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا فراتر از انتظار ظاهر شد و امیدها برای کاهش شدید نرخ بهره فدرال‌رزرو کمرنگ شد، قیمت طلا از رشد باز ایستاد، اما توانست رشد هفتگی ثبت کند.  

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد،  که 3 جلسه معاملاتی اخیر را رشد کرده است،  با 0.1 درصد رشد به 1506.31 دلار رسید تا سود این هفته خود را به 0.8 درصد برساند.  

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا پس از این که تا 1525.80 دلار بالا رفت، در نهایت در 1510.20 دلار بسته شد.  

در ماه سپتامبر مشاغل آمریکا به رشدی متوسط دست یافت تا به این ترتیب نگرانی از این که اقتصاد در حال کند شدن آمریکا، به زودی به رکود دچار شود، کاهش یابد. با کمتر شدن اضطراب بازارها قیمت طلا از رشد باز ایستاد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران