پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314328 تاریخ : 1396/11/01-17:14:35
,7,
رشد قیمت اغلب مسکوکات طلا با اهرم ارزی

رشد قیمت اغلب مسکوکات طلا با اهرم ارزی

افزایش قیمت ارزهای عمده بویژه دلار آمریکا در بازار آزاد سبب شد تا قیمت طلا و مسکوکات آن نیز در بازار آزاد تهران روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، امروز (یکشنبه) در حالی که در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا بدون تغییر بود و یک هزار و 331 دلار و 79 سنت داد و ستد می شد، قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار ایران با هشت هزار و 310 ریال رشد به یک میلیون و 420 هزار و 440 ریال رسید.

فعالان حوزه طلا و سکه، علت این افزایش را بیش از هر چیز به رشد قابل تامل نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد نسبت می دهند که به رقم 46 هزار ریال رسیده است.
از آنجا که قیمت طلا در بازار ایران از حاصلضرب قیمت جهانی این فلز گرانبها در نرخ برابری دلار حاصل می شود، امروز اغلب مسکوکات طلا نیز در بازار رشد قیمت داشتند اما سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 9 هزار ریال عقب گرد ثبت کرد و 15 میلیون و 169 هزار ریال فروخته شد.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و نیز نیم سکه هر کدام با 50 هزار ریال به ترتیب 14 میلیون و 850 هزار ریال و هفت میلیون و 395 هزار ریال فروخته شدند و قیمت ربع سکه با رشد 40 هزار ریالی به 4 میلیون و 385 هزار ریال رسید.
سکه گرمی نیز از دایره افزایش قیمت ها عقب نماند و با افزایش 10 هزار ریالی 2 میلیون و 850 هزار ریال به فروش رفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران