پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445757 تاریخ : 1397/10/23-13:28:07
,11,
رشد دو برابری قطارهای حومه‌ای تهران؛در 3 مقصد پرند، پیشوا و هشتگرد

مدیرکل راه‌آهن تهران از افزایش ظرفیت صندلی و کاهش تاخیر قطارها خبر داد:

رشد دو برابری قطارهای حومه‌ای تهران؛در 3 مقصد پرند، پیشوا و هشتگرد

به منظور خدمت‌رسانی بیشتر، تعداد قطارهای حومه‌ای تهران افزایش‌یافته و قطارهای حومه‌ای به 3 مقصد پرند، پیشوا و هشتگرد، دو برابر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌ عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران با اعلام این مطلب گفت: تعداد قطارهای حومه‌ای در آذرماه امسال به 1985 عدد رسیده و با گذشت 9 ماه از ابتدای سال میزان تاخیر قطارهای حومه‌ای در این اداره کل از 36 به 32.4 ثانیه کاهش یافته است.

وی خدمت‌رسانی در داخل و ایستگاه‌های مبدأ و مقصد قطارهای حومه‌ای، ساماندهی مسافران و قطارهای اعزامی را در زمره اقدامات تعریف شده این اداره کل دانست و افزود: علاوه بر امور جاری، درحال توسعه خدمات‌دهی در توقف‌گاه‌های حومه‌ای هستیم که آماده‌سازی توقف گاه‌های حومه‌ای در محور گرمسار از این جمله است و امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسد.

هادی نژاد با اشاره به اینکه به دلیل فصل بارندگی، سایبان در توقف گاه های قطار حومه‌ای احداث‌شده است، اضافه کرد: همچنین به منظور آسایش مسافران در این ایستگاه‌ها سکوی موقت احداث می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن تهران از تعمیم این پروژه به قطارهای حومه‌ای محور غرب خبر داد و گفت: درصدد هستیم که قبل از سال نو این اقدامات را در محور غرب انجام دهیم.

پاسخگویی به انتظار مسافران

وی در ادامه با یادآوری اینکه بسیاری از مسافران خطوط حومه‌ای در مسیرهای طولانی مترو تهران، ایستاده طی مسیر می‌کنند، یادآور شد: متأسفانه بر خلاف مترو، انتظار داشتن صندلی از قطارهای حومه‌ای نهادینه شده، از این رو برای پاسخگویی به درخواست مسافران ساعت‌های پر رفت و آمد و ناوگان‌های شلوغ قطارهای حومه‌ای را شناسایی کردیم و از معاونت ناوگان خواستار افزایش ناوگان حومه‌ای شده‌ایم.

هادی نژاد استفاده از ناوگان کوبل را یکی دیگر از راه‌های افزایش صندلی در این قطارها عنوان کرد و گفت: معاون ناوگان نیز در نظر دارد تا پایان امسال میزان قطارهای مسافری را افزایش دهد و 4 ست ریل باس را به شبکه حومه‌ای اضافه کند که در این صورت بخش عمده‌ای از خواسته افزایش صندلی مسافرین حومه‌ای اجابت خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر محل سوارشدن مسافران قطارهای حومه‌ای با مسافران قطارهای بین شهری در یک جا قرار دارد، افزود: در نظر داریم قبل از پایان امسال، مسافران قطارهای حومه‌ای غرب و جنوب تهران را به سالن بین‌الملل راه‌آهن منتقل کنیم تا مسافران حومه‌ای از محل دیگری سوار قطار شوند و به مقاصد خود برسند.

وی با بیان اینکه این اقدام سهولت سوار و پیاده شدن از قطار را به دنبال دارد، ابراز امیدواری کرد که قبل از فرارسیدن سال آتی این اقدام انجام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 423
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران