پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328084 تاریخ : 1397/01/30-08:02:53
,10026,
رشد 4درصدی فروش در بیمه ایران؛ نوسانات ارزی تاثیری در روند فعالیت‌ها ندارد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران:

رشد 4درصدی فروش در بیمه ایران؛ نوسانات ارزی تاثیری در روند فعالیت‌ها ندارد

محسن پورکیانی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت بیمه ایران از رشد 4درصدی فروش در بیمه ایران خبر داد و گفت: با توجه به خسارت‌های وارد شده در سال گذشته چنین رشدی دور از تصور بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن پورکیانی در حاشیه فاینکس یازدهم درباره نوسانات ارز و تاثیر آن بر شرکت بیمه  ایران اظهار کرد: التهابات گذشته تاثیری در فعالیت این شرکت نداشته و نخواهد داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیمه ارز امکان‌ پذیر نیست و با صحبت‌های اخیر رییس کل بیمه مرکزی اجرای این کار عملیاتی نخواهد بود.

وی سال گذشته را به عنوان سالی پر فراز و نشیب در وضعیت مالی این شرکت ارزیابی و خاطرنشان کرد: در سال96 بسیاری از بنگاه‌های بزرگ نتوانستند حق بیمه خود را بدهند اما بیمه ایران متعهد به پرداخت خسارت آن‌ها بود.

پورکیانی ادامه داد: از جمله یکی از بنگاه‌داران 1800میلیارد تومان از حق بیمه خود را پرداخت نکرد و شرکت را در تنگای مالی قرار داد اما خوشبختانه توانستیم عمده خسارت‌های بیمه‌گذاران را به موقع پرداخت کنیم چنانچه حدود 1500میلیارد تومان خسارت پرداخت شد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به رشد 4 درصدی فروش تصریح کرد: زمانی که چنین خسارتی به شرکت بیمه وارد می‌شود توقع این است که وضعیت فروش منفی شود؛ اما خوشبختانه توانستیم از محل سایر رشته‌ها این خسارت را جبران کنیم.

وی درباره جذب رشته‌های سود‌ده در سال جاری توضیح داد: در سال گذشته عامدانه 16درصد در رشته درمان منفی شدیم اما رشته‌های سود‌ده بسیاری را جذب کردیم.

پورکیانی درباره چشم‌انداز فعالیت این شرکت در سال جاری اضافه کرد: تمرکز ما در سال97 بر روی بخش فروش بیمه‌های زندگی است که در 6 ماه اول نیاز به سازماندهی جدید دارد و مقدمات این کار انجام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران