پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453117 تاریخ : 1398/01/27-11:55:31
,10030,
رشد 40 درصدی اشتغالزایی دومین نمایشگاه کار نسبت به نمایشگاه گذشته

سمعیعی، دبیر دومین نمایشگاه کار ایران:

رشد 40 درصدی اشتغالزایی دومین نمایشگاه کار نسبت به نمایشگاه گذشته

بیش از 1900 نفر در اولین نمایشگاه اشتغالزایی شد که امسال بیش از 40 درصد به ظرفیت اشتغالزایی این نمایشگاه اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، دکتر سعید سمیعی ، رییس مرکز کار ایران و دبیر دومین نمایشگاه کار ایران در نشست خبری دومین نمایشگاه کار ایران با حضور اصحاب رسانه گفت : مرکز تحقیقات مشاغل ایران از زیر مجموعه های مرکز کار ایران است که کلیه تحقیقات مشاغل و پیگیری اطلس مشاغل در حیطه کارهای این مرکز می باشد.

 

وی افزود: در این نمایشگاه در حوزه ارتباطات منابع انسانی کار به کارفرمایان خارجی و دانشجویان تاکید شده و حمایت از شاغلین ، ارایه خدمات مشاوره نیز در کنار این نمایش رایگان انجام میشود.

 

دبیر دومین نمایشگاه کار ایران تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه میزبان شرکت ها ، ارگانها و سازمانهای کوچک و بزرگ داخلی و خارجی است.

 

مرکز کار ایران بعنوان بزرگترین مرکز کاریابی ایران، برای ارزیابی کارجویان و کارفرمایان پلتفرمی برای کاریابی بازار کار با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد و در دسترس کارجویان قرار می دهد.

 

سمیعی اشاره کرد: در کنار نمایشگاه اول همایش ملی آینده مشاغل و مشاغل آینده برگزار شد که گذری به آینده پژوهی در حوزه اشتغال است که 2 همایش نیز در این دوره در روزهای اول و آخر به صورت نیمه وقت برگزار می شود.

 

وی درباره میزان سالن ها و غرفه گفت : تا هم اکنون 4 سالن برای استقرار شرکتها درنظر گرفته شده که 3 سالن تکمیل شده است. همچنین از 12 شرکت کاریابی خارجی دعوت شده که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

رییس مرکز کار ایران بر اشتغالزایی دوره اول تاکید کرد و افزود: بیش از 1900 نفر در نمایشگاه اول اشتغالزایی شد که امسال بیش از 40 درصد به ظرفیت اشتغالزایی این نمایشگاه اضافه خواهد شد و 36 شرکت خارجی در نمایشگاه از کشورهای آلمان ، مالزی ، ترکیه ، سنگاپور ، حضور دارند. با توجه به اینکه بازار ار ایران برای کشورهای خارجی جذاب است و همچنین دستاوردهای دانشگاهی نیز برای آنها میتواند موثر باشد.

 

سمیعی خاطرنشان کرد: 2 بخش در نمایشگاه به صورت فیزیکی و مجازی وجود دارد و از مزایای این نمایشگاه خدمات بازدید رایگان مدیران ارشد از کسب و کارهای اروپایی است. این کشورها شامل زیمنس ، باواریا و لوفتانزا هستند که از آنها دعوت شده تا بتوانیم فاصله بین منابع انسانی را به یکدیگر گره بزنیم.

 

دبیر دومین نمایش کار ایران افزود: 2 بخش ویژه نیز برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان شامل شبکه سازی ، توانمندسازی، توسعه مهارتها وجود دارد .

 

وی یادآور شده که این نمایشگاه میزبان مشاورین ارشد معاونت سرمایه گذاری و اقتصاد مالزی که نوعی معمار اقتصادی اند و همچنین کشورهای آلمان، انگلستان سنگاپور و استرالیا نیز هستیم.

 

این نمایشگاه از 2 الی 5 اردیبهشت 98 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران