پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518403 تاریخ : 1399/06/04-18:01:06
,13,
رشد 40 برابری تولیدات شیلات پس از انقلاب

رییس سازمان شیلات:

رشد 40 برابری تولیدات شیلات پس از انقلاب

رییس سازمان شیلات ایران گفت: تولیدات شیلاتی کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی 40 برابر رشد یافته است که روند شتابنده ای را در حوزه آبزی پروری نشان می دهد.

به گزارش بانک و صنعت، نبی الله خون میرزایی روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بیمه آبزیان از مبادی تولید افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سه هزار تن آبزی پروری داشتیم که در پایان سال 98 به بیش از 125 هزار تن رسیده است که این افزایش تولید، ضرورت توجه ویژه از جنبه های مختلف را می طلبد.

وی اظهارداشت: این بخش، ظرفیت بالایی در تولید، افزایش تولید و جهش تولید در بخش های ماهیان سردابی، گرمابی، خاویاری، میگو، پرورش ماهی در دریا و ماهیان زینتی دارد.

خون میرزایی تصریح کرد: در بخش میگو اکنون 17 هزار هکتار سطح آماده کشت میگو داریم که تا پایان دولت تدبیر و امید به 25 هزار هکتار افزایش می یابد.
وی افزود: در حالی که تکلیف سال آینده 60 هزار تن و سال 1404 حدود 100 هزار تن است، اما با ایجاد 25 هزار هکتار مزرعه با میانگین چهار تن در هکتار، سال آینده به اهداف برنامه خواهیم رسید.

حلقه بیمه، متناسب با برنامه شیلاتی کشور نیست
رییس سازمان شیلات ایران ادامه داد: بیمه یکی از نیازمندی های اساسی تولید پایدار است که هم باعث اطمینان خاطر تولیدکنندگان شده و هم باعث ارتقای سطح بهداشتی کار است.
وی ادامه داد: ما حلقه بیمه را به تناسب برنامه ریزی در کار به خوبی محکم نکرده بودیم، بنابراین در سال های گذشته از این بعد، آسیب جدی دیدیم.
خون میرزایی گفت: امیدواریم امضای این تفاهم نامه توسط دستگاه های مختلف در شرایط دشوار اقتصادی بتواند در جهش تولیدات کشاورزی اثرگذار باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران