پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447820 تاریخ : 1397/11/13-11:47:37
,10025,
رشد 15 درصدی بیمه کشور طی 5 سال آتی

در تازه‌های بیمه ایران و جهان شماه 65 می‌خوانیم:

رشد 15 درصدی بیمه کشور طی 5 سال آتی

هشت عنوان مهم خبری همراه با تحلیل‌های آن در شصت‌و‌پنجمین شماره تازه‌های بیمه ایران و جهان منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دو هفته‌نامه‌ الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان در شصت و پنجمین شماره خود خبری با عنوان "شش پیامد مطلوب کلان‌داده‌ها برای بیمه" منتشر کرد که بعد از اشاره به تمامی مسائل و فرصت‌های مربوط به داده‌ها، مواردی همچون، ثبت، انتقال، امنیت، حریم خصوصی، هوش مصنوعی یا تجزیه تحلیل داده‌ها و تعامل را معرفی و آن‌ها را از مهمترین گزینه‌های این حوزه می‌داند که برای صنعت بیمه بسیار مفید خواهدبود.

خبر مهم دیگری با عنوان "رشد 15 درصدی بیمه کشور طی 5 سال آتی" که شرکت رتبه‌بندی جهانی فیچ در پیش‌بینی اخیر خود اعلام کرده است، در این شماره از تازه‌ها برای علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.
بر اساس این پیش‌بینی، از سه ماهه چهارم سال 2018، با وجود تورم بالا، درآمد کم خانوارها و همچنین فقدان دسترسی بیمه‌گران به سرمایه و تجربه خارجی، انتظار می‌رود بخش بیمه ایران، رشدی سریع در سال‌های آتی تجربه کند.
همچنین انتشار خبری از ابراز خرسندی ‌ژاپن و کره جنوبی از وضعیت بیمه کشتی‌رانی نفتی ایران، بیانگر آن است که بانک‌های مهم ژاپنی درصدد از سر گرفتن تراکنش‌های نفتی ایران پس از دریافت آخرین مجوز رسمی و نظارتی هستند و این موضوع، راه را برای پالایشگاه‌های نفتی ژاپن برای بارگیری نفت ایران در اوایل ماه فوریه باز می‌کند. 
در این شماره مطلبی تحت عنوان، تاکید ناظر بیمه ایران بر همکاری شرکت‌های بیمه اتکائی خارجی، منعکس شده است که می‌تواند اطلاعات مناسبی برای صنعت بیمه در بر داشته باشد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از سایر اخبار و اطلاعات دو هفته‌نامه تازه‌های بیمه ایران و جهان و جهان می‌توانند به آدرس http://www.irc.ac.ir/tazehayebimeh مراجعه نمایند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران