پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491231 تاریخ : 1398/07/04-11:06:36
,11,
رشد 10 برابری ظرفیت بنادر کشور در زمان تحریم ها

وزیر راه و شهرسازی:

رشد 10 برابری ظرفیت بنادر کشور در زمان تحریم ها

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد 10 برابری ظرفیت بنادر در زمان تحریم ها، آن را جلوه ای از پیشرفت کشور دانست و گفت: عملکرد بخش دریایی با همت مدیران و حمایت های صورت گرفته، قابل مقایسه با گذشته نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در دیدار مدیران ارشد ارگانهای دریایی کشور به مناسبت روز جهانی دریانوردی با معاون اول رییس جمهوری، افزود: هدف تحریم همواره ایجاد محدودیت برای جلوه های اقتدار و پیشرفت کشور بوده است.

وی اظهارداشت: یکی از بخش های مهمی که مورد هدف تحریم کنندگان قرار گرفته، بخش دریایی کشور است که با همت مدیران و حمایت های صورت گرفته، وضعیت بخش دریایی کشور از رشد خوبی برخوردار بوده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ناوگان کشتیرانی و نفتکش ایران  به همت فعالان عرصه دریایی اکنون از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به طرح توسعه بندر شهید رجایی گفت: اجرای این طرح در سه شیفت کاری و به صورت فشرده دنبال می شود و اقدامات لازم برای تأمین شناورهای مورد نیاز کشور نیز در دستورکار قرار دارد.

اسلامی با اشاره به خروج شرکت های حمل و نقل دریایی خارجی پس از اعمال تحریم ها از کشور افزود: با خروج 85 هزار کانتینر به همراه شرکت ها از کشور، تصور می شد که حمل و نقل دریایی ما فلج شود، اما امروز خط تولید کانتینر با استانداردهای بین المللی در کشور ایجاد شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران