پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311866 تاریخ : 1396/10/01-17:43:41
,10028,10029,
رستوران های عرضه کننده قلیان پلمپ می شوند

رستوران های عرضه کننده قلیان پلمپ می شوند

رئیس اتحادیه رستوران داران از غیرقانونی بودن عرضه قلیان در رستوران ها و پلمپ واحدهای متخلف خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدعلی اصغر میرابراهیمی با اشاره به صدور ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان در رستوران ها از سوی دادستانی افزود: از 800 رستوران دارای مجوز بیش از 80 واحد قلیان عرضه می کردند که ممنوعیت انجام این فعالیت به این واحدها ابلاغ شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از عرضه قلیان استمراری وجود ندارد، گفت: اگر به دنبال اجرای موفق این طرح هستیم باید راهکار مشخصی ارائه شود.
رئیس اتحادیه رستوران داران، اجرای نادرست مقابله با عرضه قلیان را سبب فروش آن در محل های مخفی دانست و ادامه داد: نظارت کلی در این بخش درحال انجام است.

میرابراهیمی با اشاره به توقف ارائه قلیان در برخی از رستوران ها پس از اطلاع رسانی های انجام شده افزود: تداخل صنفی در این بخش نیز مشکل ساز خواهد بود که باید این مسئله هم تعیین تکلیف شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 528
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران