پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353917 تاریخ : 1397/05/17-16:37:16
,16,
رسانه چشم بینای اجتماع است

رسانه چشم بینای اجتماع است

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار معاون صادراتی وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران طی بیانیه‌ای رسانه‌ها را چشم بینا و ناظر اجتماع خواند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار معاون صادراتی وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران طی بیانیه‌ای رسانه‌ها را چشم بینا و ناظر اجتماع خواند و اظهار داشت: رسانه‌ها وجدان بیداری اجتماع و حافظان ارزش‌های والای انسانی هستند که به عنوان دروازه آگاهی بشری، رسالت توسعه اخلاقی جامعه را به دوش می‌کشند.

وی افزود: اکنون ما در قلب یک انقلاب بزرگ رسانه ای هستیم که بر این اساس نقش و کارکرد رسانه دچار تحولی شگرف شده است. تنها جامعه ای می تواند پویا باشد که رسانه های پویا داشته باشد. اگر رسانه پایبند اخلاق رسانه و جامعه مسلح به سواد رسانه باشد، آنگاه تمام ارکان و نهادهای اجتماعی می توانند در پناه این دو عنصر در راه توسعه و تعالی گام بردارند.

خسروتاج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و همه شهیدان اصحاب رسانه، از این آفرینندگان آگاهی به بزرگی یاد کرد و افزود: من قدردان تلاش‌های بی شائبه خبرنگاران به ویژه در حوزه تجارت خارجی کشورمان هستم زیرا ایشان با نگاه مطلع و هوشمندانه همیشه یاور حفظ مسیر صحیح در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های تجاری بوده و با نقد خود فرصت بازنگری و تصحیح را ایجاد می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران