پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433332 تاریخ : 1397/09/21-12:48:00
,17,22,
رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت های شغلی در صنایع

در هشت ماهه سالجاری صورت گرفت:

رتبه نخست استان سمنان در ایجاد فرصت های شغلی در صنایع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در هشت ماهه سالجاری اشتغال بیش از 29هزار نفر در صنایع استان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهروز اسودی با بیان این مطلب افزود: در هشت ماهه سالجاری، یکهزار و 96 فقره جواز صنعتی در استان صادر شده که در مقایسه با کل کشور رتبه نخست را دارا است.

وی تصریح کرد: در این مدت برای واحدهای صنعتی که جواز تاسیس دریافت کرده‌اند سرمایه‌گذاری بالغ بر 90 هزار میلیارد ریال با اشتغال 29هزار و 864 نفر پیش بینی شده است که از نظر اشتغال نیز استان سمنان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

بهروز اسودی با اشاره به جایگاه مطلوب استان سمنان در کشور در بخش صدور مجوز صنعتی اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری در کل کشور حدود 13 هزار و چهارصد مجوز صنعتی با پیش بینی اشتغال 310 هزار و 860 نفر صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: در این استان بیش از دوهزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند که درصد استان نسبت به کل کشور از نظر تعداد حدود 3درصد و از نظر اشتغال 2.2 درصد می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران