پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400212 تاریخ : 1397/08/05-13:25:21
,25,22,
رتبه دوم خراسان جنوبی در صدور پروانه بهره‌برداری معدنی

رتبه دوم خراسان جنوبی در صدور پروانه بهره‌برداری معدنی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با صدور 22 پروانه بهره برداری معدنی در شش ماهه اول سالجاری، رتبه دوم را در صدور این مجوز در کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، داود شهرکی اظهار کرد: این تعداد پروانه معدنی با ذخیره قطعی بیش از 13 میلیون تن و سرمایه گذاری 337 میلیارد و 546 میلیون ریال در سطح استان صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش میزان اشتغال پروانه های بهره برداری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد: با صدور این تعداد پروانه، برای 331 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 77 درصدی را داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به میزان استخراج اسمی در این معادن افزود: استخراج اسمی این معادن 432 هزار تن است که این رقم نیز نسبت به پروانه های صادره در مدت مشابه سال گذشته افزایش 144 هزار تنی داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران