پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445489 تاریخ : 1397/10/19-16:58:47
,7,
ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان شد

ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان شد

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که گرچه قیمت‌ها در بازار امروز هم روند افزایشی داشته است، اما شدت رشد آن کاسته شده و انتظار کاهش قیمت در آینده بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ابراهیم محمدولی اظهار کرد: روند و شدت افزایش قیمت‌ها در بازار طلا بسیار کمتر از روزهای گذشته بوده و نشان می‌دهد که دولت نه تنها بازار سکه و طلا را رها نکرده بلکه در حال کنترل آن است.

وی ادامه داد: رشد قیمت‌ها در بازار سکه و طلا متاثر از نرخ‌های جهانی و نرخ دلار و سایر ارزها در بازار داخلی است که به نظر می‌رسد در آینده مجددا کاهش قیمت‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

به گفته وی، در بازار امروز (چهارشنبه) هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و 768 هزار تومان و سکه طرح قدیم سه میلیون و 651 هزار تومان معامله می‌شود.

او افزود: نیم سکه یک میلیون و 940 هزار تومان قیمت دارد و قیمت ربع سکه به یک میلیون و 206 هزار تومان و سکه گرمی به 663 هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه نرخ انس جهانی طلا 1283 دلار است، گفت: هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 484 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 342 هزار و 600 تومان در بازار دادوستد می‌شود.

محمدولی ابراز امیدواری کرد که دولت در کنترل بازار سکه و طلا موفق شود و مردم بتوانند در ماه‌های پایانی سال نسبت به خرید طلا در بازار با خیال راحت اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران