پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433793 تاریخ : 1397/09/27-17:10:15
,11,
رایزنی با وزارت خارجه برای امضای توافق های حمل ونقل منطقه ای

معاون وزیر راه اعلام کرد

رایزنی با وزارت خارجه برای امضای توافق های حمل ونقل منطقه ای

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با وزارت امورخارجه در حال رایزنی هستیم تا با امضای توافق های حمل و نقل منطقه ای و حضور این کشورها شاهد رشد و توسعه حمل و نقل و همکاری‌های بین‌المللی در این منطقه مهم جهان باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهرام آدم نژاد امروز (سه شنبه) در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور افزود: تحریم ها علیه ایران از سال های پیش برقرار شده است اما ما باید با استفاده از توانمندی‌های داخلی، هزینه تحریم را برای دشمنان خود افزایش دهیم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همچنین با اجرای طرح جامع حمل و نقل کشور تا آخر امسال یک تصویر مشخص از نقشه راه حمل و نقل کشور ارائه می شود. 
آدم نژاد حمل و نقل ایمن، ارزان و مشتری پسند را از خصوصیات طرح جامع حمل و نقل کشور عنوان کرد. 
وی همچنین از تشکیل ستاد مستقل ایمنی حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: توصیه های این ستاد به مراکز آموزشی، بخش آموزش عالی و دولت ارسال می شود تا ازآنها بخوبی استفاده شود. 
به گفته وی، تا 13 سال پیش سالیانه 28 هزار نفر تلفات سوانح رانندگی داشتیم اما اکنون میزان تلفات سوانح رانندگی در کشور به کمتر از 17 هزار نفر در سال رسیده است. 
این مسوول اعلام کرد: کنترل سرعت در جاده‌ها، توسعه زیرساخت‌های آزادراهی و بزرگراهی و هوشمندسازی محورهای برون شهری در کاهش سوانح و تلفات رانندگی در کشور بسیار تاثیرگذار است و همراه با این باید آموزش های مورد نیاز برای تغییر رفتار رانندگان از طریق کتاب‌های درسی و آموزش‌های مستمر و دائمی در مدارس دنبال شود. 
وی یادآوری کرد: به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان، امسال شاهد حضور 263 شرکت بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه بودیم که 90 درصد آن به شرکت‌ها و فعالان عرصه حمل و نقل بخش خصوصی اختصاص داشت. 
سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته (ایران ترانس اکسپو 2018) یکشنبه (بیست و پنجم آذرماه) با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان می دهد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شده، ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی شرکت های مرتبط با این صنعت، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل و همچنین هیات های بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران