پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491735 تاریخ : 1398/07/15-12:01:38
,17,10034,
راه‌اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس

راه‌اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از راه‌اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضاییه در سفر به هرمزگان، مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده از نظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر نمود.

صالحی تصریح کرد: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضائیه به منظور مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، کمک به چرخه اقتصاد کشور و رونق تولید، بلافاصله تشکیل و راه‌اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفت و این مجتمع در بندرعباس راه اندازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، شامل شعبه دادگاه انقلاب و یک شعبه بازپرسی است.

صالحی در ادامه افزود: قضات این مجتمع با صدور ابلاغ ویژه از این پس در چارچوب قوانین و مقررات، با سرعت و دقت و با جدیت به پرونده‌های قاچاق رسیدگی می‌کنند.

این مقام قضایی یادآور شد: این مجتمع تحت نظارت مستقیم رییس کل دادگستری استان و دادستان بندرعباس، فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: تمامی پرونده‌های قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای و همچنین پرونده‌های مهم فساد مالی به صورت تخصصی و ویژه توسط قضات مجرب در این مجتمع ویژه و تخصصی، رسیدگی و تا اجرای کامل احکام تحت مدیریت خواهند بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران