پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421747 تاریخ : 1397/08/28-15:54:54
,2,
راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره 256 مجله بانک ملی ایران

راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره 256 مجله بانک ملی ایران

در شماره 256 مجله بانک ملی ایران راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی و توسعه بانکداری غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و کارشکنی های دولت عراق موضوع دیگری بود که در این شماره از مجله به آن پرداخته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، گفت و گو با معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور و مدیر امور شعب تهران از بخش های مهم این شماره مجله بوده که فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین دورنمای تاثیر اپلیکیشن های بانکی در صنعت بانکداری، الفبای آموزش مفاهیم بانکی به کودکان، تاریخچه چاپ اسکناس در بانک ملی ایران و کیف پول موبایلی نیز موضوعات طرح شده در این شماره هستند.

شماره 256 مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران