پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493631 تاریخ : 1398/08/26-09:53:01
,10028,10034,
راهور برای بارش‌های روزهای آتی آمادگی صد در صدی دارد

سردار مهماندار:

راهور برای بارش‌های روزهای آتی آمادگی صد در صدی دارد

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: پلیس صد درصد برای بارش‌های جدید طی سه روز آینده آماده است البته روز گذشته و امروز هم در آماده‌باش کامل قرار داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار محمدرضا مهماندار اظهار کرد: هواشناسی اعلام کرده که طی یکی دو روز آینده احتمال بارش برف و باران را داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که مجدد ترافیک پرحجمی در معابر تهران حکمفرما شود.

وی ادامه داد: پلیس صد درصد برای بارش‌های جدید طی سه روز آینده آماده است البته روز گذشته و امروز هم در آماده‌باش کامل قرار داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ما با تمام تلاش، سعی در روان‌سازی ترافیک داریم اما مردم بدانند که در زمان بارندگی و برف نباید انتظار شرایط عادی را داشته باشند.

مهماندار تصریح کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی که درگیر معابری با ترافیک بالا هستیم، راهی اشتباه است، دردی دوا نمی‌کند و مدرسه رفتن فایده‌ای ندارد. یکی از راهکارهایی که در این شرایط می‌تواند کمک کند، تعطیلی مدارس است که امروز هم رخ داد.

وی در پایان گفت: برای روزهای آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در صورت لزوم، بتوانیم بهتر از روز گذشته گره ترافیکی را از معابر تهران باز کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران