پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177294 تاریخ : 1394/11/01-03:15:43
,17,10027,
راهنمای فعالیت سرمایه گذاران خارجی در بازار بیمه ایران اعلام شد

راهنمای فعالیت سرمایه گذاران خارجی در بازار بیمه ایران اعلام شد

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای برجام و در امتداد افزایش تعاملات بیمه ای ایران با بیمه گران بین المللی، راهنمای فعالیت سرمایه گذاران بین المللی در بازار بیمه ایران را در قالب پرسش و پاسخ های مرتبط اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این راهنما در قالب 15 پرسش و پاسخ های مربوط تنظیم شده است که در آن به موضوعات مختلفی از جمله "قوانین و مقررات مرتبط"،"چگونگی فرایند اخذ مجوز فعالیت بیمه گران خارجی در سرزمین اصلی"،"امکان تشکیل شرکت بیمه ای مختلط"،"چگونگی همکاری بیمه گران خارجی با شرکت های بیمه ایرانی"،"میزان ودیعه و سرمایه  لازم" و ... اشاره شده است.

علاقه مندان برای دریافت محتوای راهنما می توانند به پرتال بیمه مرکزی به نشانی www.centinsur.ir مراجعه و در صفحه اصلی ایکون" راهنمای سرمایه گذاری خارجی در صنعت بیمه ایران" را مشاهده نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 458
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران