پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451102 تاریخ : 1397/12/19-10:57:02
,10028,
راه واگذاری شرکت‌های زیان‌ده و ورشکسته به صندوق‌ها یکبار برای همیشه بسته شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:

راه واگذاری شرکت‌های زیان‌ده و ورشکسته به صندوق‌ها یکبار برای همیشه بسته شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: باید راهکاری تدوین شود تا یک بار برای همیشه راه واگذاری شرکت‌های زیان‌ده و ورشکسته در قبال بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی بسته شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدحسن زدا در جلسه شورای عالی بیمه که صبح امروز برگزار شد، گفت: چنانچه بخواهیم منصفانه وضعیت صندوق‌های بازنشستگی را آنالیز کنیم، به این نتیجه می رسیم مشکلی که اکثریت صندوق‌ها دارند این است که شرکت‌های زیان ده به آنها واگذار شده است.

وی گفت: در ازای بدهی که دولت به صندوق‌های بازنشستگی دارد، شرکت‌های ورشکسته را واگذار می‌کند که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه همچنان راه این واگذاری‌ها باز است، گفت: هر لحظه امکان دارد در قبال مطالبات، شرکت یا بنگاه زیان‌ده واگذار شود و باید یک بار برای همیشه این راه بسته شود.

محمدمهدی واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از ضوابطی که باید تدوین شود، این است که ایده اشتغال و بسط و گسترش فرصت‌های شغلی که جزو مسائل مهم وزارت رفاه قرار دارد، در صندوق‌های بازنشستگی مورد تأکید قرار گیرد، چرا که هم اکنون سیاست‌های صندوق‌ها در راستای سیاست‌های اشتغالزایی نیست.

وی گفت: باید این موضوع تصحیح شود، یعنی هماهنگی و همسویی سیاست‌های اشتغالزا در صندوق‌ها وجود داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران