پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452840 تاریخ : 1398/01/24-15:47:52
,17,
راه مقابله با دشمن تدبیر و تلاش است

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

راه مقابله با دشمن تدبیر و تلاش است

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : راهکار مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی، تدبیر، اندیشه در اتخاذ تصمیم و تلاش مضاعف برای عملی شدن سیاستگذاری‌ها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس قبادی در جمع کارکنان معاونت بازرگانی داخلی تاکید کرد: امسال سال بسیار سختی است و از این رو تلاش همکاران برای حراست از معیشت مردم باید مضاعف باشد.

به گفته وی حمایت از تولید و تلاش برای چرخیدن چرخ تولید در کشور از مهم‌ترین اهداف و اولویت های تعریف شده در سال جاری است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری اولین نشست تنظیم بازار، در ششمین روز فروردین ماه گفت: خوشبختانه وقتی این نشست برگزار شد، همه اعضا حاضر بودند و همین امر نشان می دهد حساسیت موضوع را همکاران ما درک کرده اند و با درایت و دقت بیشتری در حال فعالیت هستند.

او اضافه کرد: سال 1397 سال بسیار پرکاری برای ما بود و امسال نیز حتی در بیست و نهمین روز اسفند و روزهایی که برخی هموطنان ما درگیر خرابی های ناشی از سیل بودند، شاهد بودم که همکاران بدون هیچ چشم داشتی به وظایف خود عمل می کردند و این موضوع مایه دلگرمی است و انتظاری جز این نیز وجود ندارد.

قبادی با تاکید بر اینکه ادبیات جنگ در جنگ اقتصادی با جنگ نظامی تفاوت دارد، گفت: آنها که دوران دفاع مقدس را به یاد دارند، می دیدند مردم و رزمندگان با چه از جان گذشتگی مقاومت می کردند، امروز نیز باید همین همراهی و همکاری وجود داشته باشد چرا که بی‌شک دشمن فشار را افزایش می دهد.

به گفته وی در جنگ اقتصادی، تلاش مضاعف، پرهیز از تنش آفرینی و همچنین عمل به وظایف در کوتاه ترین زمان ممکن ضرورتی انکارناپذیر است.

قبادی با اشاره به اینکه فشار دشمن در حال افزایش است، به همکارانش توصیه کرد تلاش بیشتری را نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار دهند و گفت: کوچکترین تصمیم شما می تواند سفره معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد از این رو هدفگذاری شما باید حفاظت از زندگی مردم باشد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مساله به هم ریختگی بازار گوشت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این حوزه کار سنگینی صورت گرفت، هر تصمیمی ممکن است کسانی را راضی کند و کسانی را ناراضی اما بی تردید تلاش ما کنار زدن دلالان و تامین رضایت مردم و البته حرکت چرخ های تولید در کشور خواهد بود.

قبادی به اقدامات صورت گرفته برای حل بحران سیل زدگان نیز اشاره کرد و با تقدیر از تلاش ها، گفت: امیدوارم تلاش خود را برای تداوم کمک رسانی به سیل زدگان تا عادی شدن شرایط ادامه دهید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران