پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509383 تاریخ : 1398/12/20-20:57:39
,5,
راه اندازی واحد یدک ایستگاه تقویت فشار گاز دشت در منطقه 4 عملیات انتقال گاز

راه اندازی واحد یدک ایستگاه تقویت فشار گاز دشت در منطقه 4 عملیات انتقال گاز

با راه اندازی واحد دوم ایستگاه تقویت فشار گاز دشت، گام مهمی در منطقه چهار عملیات انتقال گاز برای انتقال پایدار گاز برداشته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی منطقه چهار شرکت انتقال گاز ایران، محمد کامل مدیر منطقه در حاشیه آغاز تست 72 ساعته توربین دوم ایستگاه دشت با اشاره به نقش بی بدیل این ایستگاه در تامین و انتقال پایدار گاز در سال های گذشته گفت: ایستگاه تقویت فشار گاز دشت به لحاظ قرار گرفتن در مسیر انتقال گاز به استانهای شمالی کشور، در پایداری انتقال گاز بویژه در ایام پیک مصرف سال نقش بی نظیری برعهده دارد.

وی با اشاره به رسیدن به رکورد 147 روز کارکرد بی وقفه توربین اول این ایستگاه در سال گذشته، افزود: بنابه نیاز و با تلاش مستمر و شبانه روزی همکاران در معاونت عملیات ایستگاه ها در ایام پیک مصرف سال گذشته، تنها توربین این ایستگاه بیش از 147 روز بی وقفه و بدون نقص، به انجام وظیفه پرداخت که در جای خود یک رکورد جالب محسوب می شود. لذا با تجربیاتی که درسال گذشته به دست آوردیم، بخش دیگری از نواقص ایستگاه نیز برطرف شد.
مدیر منطقه ادامه داد: یکی از مهمترین خصوصیات ایستگاه دشت، چند طرفه بودن آن است به نحوی که این قابلیت را دارد که از چند نقطه گاز دریافت کند. این ایستگاه، می تواند علاوه بر ارسال گاز به شمال کشور، گاز را از سمت شمال و از سمت شاهرود دریافت و به سمت خراسان ارسال کند.
وی تصریح کرد: طراحی ایستگاه های دوطرفه پیش از این نیز انجام شده بود و اجرای ایستگاه سه طرفه، نخستین بار است که در قالب پروژهای ابتکاری و نو آوری  از سوی این منطقه انجام میشود که در زمستان سال گذشته این کارایی کمک فراوانی به انتقال پایدار گاز در سطح منطقه نمود .
محمد کامل اظهار داشت: با راه اندازی توربین یدک ایستگاه تقویت فشار گاز دشت، گام مهمی در منطقه چهار عملیات انتقال گاز برای انتقال پایدار گاز برداشته شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران