پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282127 تاریخ : 1396/05/06-12:32:33
,10028,10030,
راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرعباس با حضور وزیر تعاون

راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرعباس با حضور وزیر تعاون

مرکز فنی و حرفه ای خواهران در بندرعباس امروز جمعه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان هرمزگان و شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای هرمزگان در این مراسم گفت: مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرعباس دارای 920مترمربع زیر بنا و شامل کارگاه تولیدی پوشاک رشمون، کارگاه صدف سازی، کارگاه صنایع دستی و کارگاه فناوری و اطلاعات است.

اسما کریمی افزود: در این کارگاهها انواع لباس فرم اداری، مانتوهای بیمارستانی، انواع لباس های یکبار مصرف، انواع کیف زنانه، چرم طبیعی و مصنوعی دست دوز، سفارش هدایای اداری، پکیج های چرم، ساخت تابلو با صدف و ساخت شکل های زینتی با صدف تهیه می شود که آموزش های آن برای بیماران خاص رایگان است.
وی بیان کرد: مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرعباس از قبل در اختیار صندوق حمایت از فرصت های شغلی بود که در سال گذشته از محل اعتبارات استانی و خرید بخشی از تجهیزات از محل اعتبارات سازمان با هفت کارگاه آموزشی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بازسازی و آماده بهره بردای شده است.
سرپرست اداره ک فنی و حرفه ای هرمزگان اظهارامیدواری کرد که با گسترش کار و افزایش متقاضیان در جهت آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و شغل تعداد کارگاه های آموزشی به 15 رشته ارتقا یابد.
کریمی اضافه کرد: هدف از آموزش و اشتغال در واقع حمایت درمانی بیماران خاص و خانواده های آنان بوده و علاوه بر کسب درآمد ، به علت تاثیرمثبت روانی ناشی از کار و فعالیت نیاز آنها به داروهای تزریقی هم کاهش می یابد.
وی اظهارکرد : سیاست سازمان فنی و حرفه ای کشور طبق ماده 27 واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی است که این کارگاه تولیدی و تجهیزات آن هم با کمک بخش خصوصی و همکاری خیران برای بیماران خاص از جمله تالاسمی، ام اس، معلولان و زنان سرپرست خانوار تاسیس و راه اندازی شده است.
کریمی ادامه داد: امسال 280 نفر مهارت های فنی و حرفه ای را آموزش دیده اند که از این تعداد 150 نفر موفق به دریافت مدرک شده اند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
هرمزگان دارای 11 مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت (دولتی) و 157 آمــــوزشگاه آزاد (خصوصی ) است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران