پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225789 تاریخ : 1395/07/03-13:20:39
,9,
راه اندازی مجتمع های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی برای ایثارگران در 16 مرکز استان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت خبر داد:

راه اندازی مجتمع های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی برای ایثارگران در 16 مرکز استان

در بخش توانبخشی نیاز به همکاری وزارت بهداشت داشتیم

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از راه اندازی مجتمع های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در مراکز استان های کشور را ، خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان بیان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت بهداشت  درمان و آمزش پزشکی , حجت الاسلام و المسلمین شهیدی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت بهداشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران، یکی از وزارتخانه های موفق دولت تدبیر و امید را وزارت بهداشت بیان کرد و گفت: وزیر بهداشت یکی از خوبان این دولت است و افتخار می کنیم که ایشان از خانواده ایثارگران است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت بهداشت و بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف تشکیل بنیاد شهید خدمت رسانی به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها بوده است. چرا که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ما مدیون این جامعه هستیم و باید بدون منت برای آنها خدمت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ضمن اشاره به تصمیم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر ایجاد مجتمع های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی برای ایثارگران در مراکز استان های کشور، افزود: در راستای این تصمیم تا کنون در بیش از نیمی از مراکز استان ها این مجتمع ها راه اندازی و یا آماده بهره برداری است و پیش بینی کردیم که راه اندازی این مجتمع ها در سطح کشور حدود 500 میلیارد تومان هزینه داشته است.
به گفته وی، تاکنون در 16 مرکز استان کشور مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی برای ایثارگران به بهره برداری رسیده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در ایجاد این مراکز در بخش های فرهنگی و ورزشی مشکلی نداشتیم اما در بخش توانبخشی مشکلاتی وجود داشت که نیاز به همکاری وزارت بهداشت داشتیم و این تفاهم نامه می تواند کمک شایانی در این بخش داشته باشد.
وی افزود: مقرر شد افرادی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و افرادی از وزارت بهداشت بر مراکز توانبخشی نظارت داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با تاکید بر این که هدف از راه اندازی این مجتمع ها، خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان است، افزود: همه مردم هم می توانند از این مجتمع ها استفاده کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با این تفاهم نامه مشکلات موجود در حوزه توانبخشی برای ایثارگران مرتفع شود.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی همچنین در حاشیه مراسم امضای تفام نامه میان وزارت بهداشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که در 10 مرکز استان به طور کامل هر سه فاز ورزشی، فرهنگی و توانبخشی آن قابل بهره برداری است، افزود: 5 مرکز دیگر هم در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید اما در برخی از مراکز استان ها برخی از فازهای آن به بهره برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.
وی افزود: در این مراکز استان ها امکانات و تجهیزات تقریبا کامل شده و امیدواریم با کمک وزارت بهداشت بتوانیم سایر تجهیزات لازم در فاز توانبخشی را کامل کنیم



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران