پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450621 تاریخ : 1397/12/13-16:10:35
,5,
رانش زمین منجر به کج شدن چند اصله تیر برق در روستای نی آباد شهرستان سروآباد شد

رانش زمین منجر به کج شدن چند اصله تیر برق در روستای نی آباد شهرستان سروآباد شد

مدیر برق شهرستان سروآباد اعلام کرد: رانش زمین در چند نقطه مسیر روستای نگل به شهر سروآباد، سه اصله تیر چوبی 12متری را کج کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، پیمان زارعی مدیر برق شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه طی بارش های اخیر که از روز پنج شنبه در استان کردستان آغاز شده بود، خاموشی هایی را به دنبال داشت، گفت: اکثر خاموشی ها در همان ساعات اولیه با تلاش نیروهای بخش فنی برق شهرستان سروآباد رفع شد.

وی افزود: طی این بارش های بی سابقه 2 اصله تیر چوبی در روستای ژان در محور ژاورود شکسته شد که با جایگزینی تیر جدید، برق روستا بلافاصله وصل شد.

مدیر برق شهرستان سروآباد با ذکر اینکه به دلیل بارش چشمگیر برف در ارتفاعات ژالانه، امکان عبور از آن مسیر وجود نداشت، گفت: پس از عبور جریان بارشی از جو استان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت برف روبی مسیر ارتباطی اورامان - سروآباد اقدام کرده و اکیپ تعمیرات نیز برای رفع خاموشی عازم منطقه شد.

وی با اذعان به اینکه بارش های جوی در چندین نقطه مسیر نگل به سروآباد، رانش زمین را به دنبال داشت، گفت: رانش زمین در پشت روستای نی آباد واقع در 10 کیلومتری شهر سروآباد، سه اصله تیر چوبی 12متری را کج کرد که به دلیل وضعیت نامناسب زمین پس از رانش، احتمال تیرگذاری مجدد در این نقاط وجود نداشت.

زارعی در پایان با تأکید بر اینکه هر چه سریعتر باید مسیر جدیدی برای تیرگذاری در مناطقی که رانش در آنها به وقوع پیوسته است را تعریف کرد، یادآور شد: در صورت چپ شدن کامل تیرها، برق حدود 15روستای این منطقه قطع خواهد شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران