پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495902 تاریخ : 1398/10/11-14:00:11
,13,10028,
ذخیره‌سازی 7000 تن پرتقال و سیب شب عید استان تهران

ذخیره‌سازی 7000 تن پرتقال و سیب شب عید استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تهران توضیحاتی را درباره ذخیره‌سازی میوه شب عید استان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد امامی امین در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت افزایش قیمت برخی کالاها بود که مقرر شد این افزایش قیمت‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این افزایش قیمت در حوزه حبوبات و آهن آلات بوده که البته آهن در بورس عرضه می‌شود و با توجه به اینکه در شش ماهه دوم سال مصرف کاهش پیدا می‌کند، افزایش قیمت آن توجیهی ندارد.

امامی امین ادامه داد: در مورد حبوبات نیز احتمالا افزایش صادرات علت افزایش قیمت بوده که مقرر شده این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد و گزارشی در این مورد ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تهران با اشاره به اینکه گوشت دام سنگین در حال حاضر بین 21 تا 22 هزار تومان خرید می‌شود و به این ترتیب گوشت قرمز دام سنگین حدود 60 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، گفت: در حال حاضر در شهرستان‌ها گوشت با همین قیمت عرضه می‌شود اما واسطه‌ها و دلال‌ها اجازه کاهش حاشیه سود خود را نمی‌دهند لذا مقرر شد همین اقدامی که در شهرستان‌ها انجام شده در میادین میوه و تره‌بار تهران نیز آغاز شود تا شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.

وی ادامه داد: در رابطه با میوه شب عید و ذخیره‌سازی آن نیز دستورالعملی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور ابلاغ شده تا 4000 تن پرتقال و 3000 تن سیب برای استان تهران ذخیره‌سازی شود.

امامی امین تأکید کرد: ‌در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قراردادی با تعاون روستایی استان‌های تهران و مازندران منعقد کرده است. البته اشکالاتی به بخشنامه ستاد تنظیم بازار کشور وارد است چرا که با توجه به وفور میوه امسال شرایط بحرانی نخواهد شد و امیدواریم بازار با وضعیت موجود ادامه کار دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران