پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509186 تاریخ : 1398/12/17-15:04:47
,17,4,
ذخایر ارزی چین به 3.107 تریلیون دلار افت کرد

در ماه فوریه تحت تاثیر شیوع کرونا

ذخایر ارزی چین به 3.107 تریلیون دلار افت کرد

ذخایر ارزی چین در ماه فوریه در حالی که یوآن چین با نگرانی از شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور تضعیف شد، افت کرد اما این افت از آن‌چه انتظار می‌رفت کمتر بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، در ماه فوریه در حالی که یوآن چین با نگرانی از شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور تضعیف شد، ذخایر ارزی خارجی چین افت کرد اما این افت از آن‌چه انتظار می‌رفت کمتر بود.

داده‌های بانک مرکزی در روز یکشنبه منتشر شد و نشان داد ذخایر ارزی خارجی چین، که بزرگترین ذخیره ارزی جهان است، در ماه فوریه 8.779 میلیارد دلار افت کرده و به 3.107 تریلیون دلار رسیده است.

این در حالی بود که اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده بودند میزان این ذخایر 15.497 میلیارد دلار افت کرده و به 3.100 تریلیون دلار برسد.

کنترل مالی شدید به چین کمک کرد تا جریان خروجی سرمایه از این کشور را تحت کنترل نگاه دارد. اما در ماه فوریه ارزش یوآن 0.78 درصد در برابر دلار پایین آمد که این اولین افت ماهانه از آگوست تا کنون است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران