پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444417 تاریخ : 1397/10/09-11:22:27
,10025,
دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌نفعان

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌نفعان

مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌منظور همراهی با بیمه‌شدگان و تعامل با بیمه‌گذاران پاسخگوی ذی‌نفعان بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌کوثر، مدیرعامل شرکت برای گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران، نمایندگان و بیمه‌شدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره11 با آنان ملاقات کرد.

این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغه‌های حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسایل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داد.

وی با تشکر از همه حاضران به علت انتخاب شرکت بیمه‌کوثر گفت: بزرگ‌ترین دلمشغولی ما در سال‌جاری رسیدگی به مشکلات ذی‌نفعان بوده است. تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهام‌داران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمه‌های زندگی و پژوهش‌های رضایت‌سنجی به‌منظور شناخت گلوگاه‌ها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظار‌های مشتریان و ذی‌نفعان گوشه‌ای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است و نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذی‌نفعان اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، سهام‌داران و سایرین قایل هستیم.

مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیت‌ها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و به‌ویژه مشتری خاطرنشان‌کرد: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از 50 روز به شش کاهش یافته است.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران