پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328081 تاریخ : 1397/01/31-09:17:46
,10025,
دیدار نوروزی مدیرعامل بیمه البرز با کارکنان

دیدار نوروزی مدیرعامل بیمه البرز با کارکنان

مدیرعامل در دیدار نوروزی با کارکنان شرکت با تبریک سال نو به کارکنان،‌ گفت: سال 96 متاسفانه حوادث تلخی همچون زلزله غرب کشور، حادثه غرق شدن کشتی سانچی و سقوط هواپیمای یاسوج رخ داد که همه هموطنان کشور را متاثر ساخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید رسول تاجدار، ‌افزود: بیمه البرز در حادثه زلزله غرب کشور توانست تعهدات خود را ایفا کند و با بهره مندی از بدنه کارشناسی متخصص در سریع‌ترین زمان ممکن به پرونده های خسارت رسیدگی و خسارت زیان‌ دیدگان را پرداخت کرد. همچنین در حادثه کشتی سانچی نیز بیمه البرز خسارت مورد بیمه شده از سوی شرکت را پوشش داد.

وی با انتقاد از ضریب پایین پوشش بیمه‌ای اموال ملی کشور، تصریح کرد: متاسفانه ضریب پوشش اموال و دارایی های ملی کشورمان تنها 11 درصد است که امیدواریم این ضریب افزایش یابد.
وی درباره عملکرد شرکت بیمه البرز در چند سال اخیر، توضیح داد: متاسفانه بازار سهام کشور در چند سال گذشته با مشکلاتی مواجه شد و بیشتر شرکت های بورسی با کاهش ارزش سهام روبرو شدند اما خوشبختانه بیمه البرز با عملکرد خوب در بازار بیمه و بازار سرمایه، دچار تعدیل منفی و کاهش ارزش سهام نشد.
وی افزود: بیمه البرز قدمت 60 ساله دارد و در کشور به عنوان یک شرکت بیمه خوشنام شناخته شده است. ما نیز باید برای ماندگاری این خوشنامی تلاش کنیم تا آیندگان هم از ما به نیکی یاد کنند.
نایب رییس هیات مدیره درباره عملکرد سال گذشته شرکت، ‌گفت: بیمه البرز در سال گذشته 2100 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال ما قبل آن، 14 درصد رشد داشت و نسبت خسارت شرکت هم نسبت خوبی است.
وی ادامه داد: جذب پورتفوی به هر قیمتی جزو سیاست های بیمه البرز نیست بلکه بیمه البرز پورتفویی را جذب می‌کند که مانده عملیاتی مناسب داشته باشد. 
تاجدار دستاوردهای سال های اخیر شرکت را برشمرد و گفت: شرکت بیمه البرز طی چند سال گذشته توانسته در بین شرکت های بیمه سطح یک توانگری مالی را کسب کند. همچنین در سال گذشته در بین 570 شرکت بورسی رتبه شانزدهم شفافیت بورسی و در بین شرکت های بیمه بورسی رتبه اول شفافیت بورسی را کسب کرد.
وی درباره وضعیت سرمایه گذاری شرکت توضیح داد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله کاهش نسبت بدهکاران شرکت انجام شد. همچنین در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت های خوبی صورت گرفته و با تلاش همکاران ، هم اکنون ‌440 میلیارد تومان سپرده بانکی داریم.
وی ادامه داد: تمرکز بر سرمایه گذاری ها در سه سال گذشته از اهداف شرکت بوده و در همین راستا در بخش ساختمان سرمایه گذاری های خوبی انجام شد و در سال جاری نیز این سیاست همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل افزود: بهینه کردن پذیرش شبکه فروش از دیگر سیاست های شرکت در سال جاری است. بر همین اساس در سال گذشته با وجود افزایش تعداد نمایندگان به بیش از 2200 نماینده، با تلاش مدیریت امور نمایندگان ،ترکیب پورتفوی نمایندگان اصلاح و تعدیل شد.
وی بهره گیری از استارت آپ ها در فروش بیمه نامه به مشتریان را از دیگر برنامه های اجرایی شرکت در سال جاری عنوان کرد. 
وی گفت: امیدوار و خوش بینم که سال جاری سال گشایش اقتصادی برای همه هموطنان خواهد بود. مدیرعامل در پایان اظهار داشت: از زحمات و تلاش تمام همکاران در سال گذشته قدردانی و برای تمامی همکاران و خانواده هایشان ‌آرزوی توفیق و بهروزی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران