پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451418 تاریخ : 1397/12/22-12:25:08
,10028,
دیدار مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران با روسای کانون عالی انجمن های صنفی کارگری ایران

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران با روسای کانون عالی انجمن های صنفی کارگری ایران

رئیس و اعضای انجمنهای صنفی کارگران ایران در جلسه ای با مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران رسیدگی به مسائل کارگری را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، داریوش صالح پور مدیر کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران در این دیدار گفت: وصول حق بیمه ها همراه با سایر منابع درآمدی سازمان در حفظ و تداوم بقاء سازمان نه تنها نقش مهم و اساسی دارد بلکه به مدد رونق در بخشهای اقتصادی می توان خدمات بهتر و موثرتری به جامعه بیمه شدگان ارائه کرد.

 

وی با بیان اینکه ارکان پایداری سازمان تامین اجتماعی که بین النسلی است مشارکت بیمه شدگان از جمله کارگران و کارفرمایان است، تصریح کرد : مدیران و همکاران اداره کل شهرستانهای استان تهران خود را موظف به خدمتگذاری و مکلف به احترام به این اقشار زحمت کش می دانند و از هیچگونه تلاشی برای خدمت رسانی کوتاهی نخواهند کرد.

 

صالح پور اظهار داشت: تعامل چند سویه بین انجمن های صنفی و تشکلهای کارگری و تامین اجتماعی در استان می تواند تمامی مشکلات را به حداقل رساند. چنانچه مشکلاتی در این سطوح دیده شد انتقال داده شود تا نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام کنیم. 

در ادامه فتح الهی رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه در کارگاه های دارای معافیت سهم مربوط به دولت پرداخت نگردیده و فشار سنگینی را به این سازمان تحمیل کرده است، گفت: مصارف این سازمان به شدت افزایش یافته است.

وی افزود: اتحادیه پیشکسوتان و انجمن های کارگری ایران آمادگی لازم برای هرگونه همکاری جهت بهبود خدمات و تقویت سازمان تامین اجتماعی را دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران