پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494349 تاریخ : 1398/09/07-16:38:14
,10025,
دیدار مدیرعامل و هیأت عامل با کارکنان و شبکه فروش شعبه سقز

دیدار مدیرعامل و هیأت عامل با کارکنان و شبکه فروش شعبه سقز

محمد حیدری، مدیرعامل و هیأت عامل شرکت روز چهارشنبه 29 آبان ماه 1398 در بازدیدی از شعبه سقز با شبکه فروش نیز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، مدیرعامل و هیأت همراه؛ علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه، عباس اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مجید رافع معاون مدیرعامل در امور مالی و اداری مورخ 29 آبان ماه سال جاری از شعبه سقز بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا یعقوب اکابر رئیس شعبه سقز، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیأت همراه، به ارائه گزارشی از عملکرد شعبه در 8 ماهه سال پرداخت.

در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور شبکه فروش و پرسنل در فضای بسیار صمیمی برگزار شد و همکاران و نمایندگان پیشنهادها، دیدگاه ها و درخواست های خود را در جهت اهداف شرکت مطرح نمودند و مدیرعامل نیز رهنمومدهای لازم را ارائه دادند. سپس حیدری، مدیرعامل شرکت ضمن تشریح سیاست ها و برنامه های آتی شرکت، در راستای اهداف و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار دو روزه از شعبه سقز، اولین مرکز تخصصی بیمه های زندگی در شهرستان بانه با نمایندگی 1448 توسط مدیرعامل افتتاح شد. و در ادامه نیز مراسمی با حضور 600 نفر از بیمه گذاران برگزار گردید که طی این مراسم از تعدادی از بیمه گذاران با اهدا جوائز نقدی و غیر نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران