پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433286 تاریخ : 1397/09/20-18:34:34
,11,
دیدار مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) با خانواده شهید ابوالفضل باطنی

دیدار مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) با خانواده شهید ابوالفضل باطنی

علی امام تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان دانست و گفت: این امر منجر به گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مترو،  علی امام تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان دانست و گفت: این امر منجر به گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا می‌شود.

علی امام، مدیرعامل شرکت در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل باطنی، بیان داشت: پاسداشت مقام شهدا، ایثارگران و ارج نهادن به خانواده شهدا وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، تصریح کرد: صبر و صلابت خانواده شهدای والامقام بهترین نمونه در ارائه الگوی عملی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

 وی با اشاره به اینکه وجود والدین و همسر شهدا در جامعه مایه دلگرمی ماست، گفت: ما با حضور در کنار شما عزیزان برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه و انرژی می‌‌گیریم.

در این دیدار همسر شهید ابوالفضل باطنی نیز به تشریح برخی از خصوصیات اخلاقی این شهید پرداخت وگفت: شهید ابوالفضل باطنی همسری نمونه و پدری مهربان و مشتاق شهادت بود و سرانجام در سن 18 سالگی در خرمشهر و در منطقه عملیاتی بیت‌المقدس به مقام شهادت رسید..

در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اهدای لوح سپاسی از خانواده شهید ابوالفضل باطنی تجلیل به عمل آورد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران