پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515669 تاریخ : 1399/04/18-12:47:25
,10025,
دیدار مدیرعامل شرکت بیمه دی با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

دیدار مدیرعامل شرکت بیمه دی با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی امروز در ساختمان ستادمرکزی میزبان دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این دیدار، مسائل کلان صنعت بیمه و لزوم همکاری سندیکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی بیمه این مهم را موجب ارتقای ضریب نفوذ بیمه دانست و اذعان داشت، همکاری های سندیکایی و تشکل هایی مانند آن می توانند زمینه ساز ایجاد بسترهایی برای پیشبرد اهداف کلان صنعت شود که تبعاً به سود همه فعالان صنعت و ذینفعان آن ها خواهد بود.
دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام سندیکا، اظهار داشت: شرکت های بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت هایی که همکاری های سندیکایی ایجاد می کند و با بهره گیری از فضای تعاملی این بخش، موضوعات و چالش های مهم صنعت را پیگیری و برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی هایی که می توانند با تکیه بر خردجمعی راهکارها و راه حل های مفیدی را با اشتراک تجربیات در اختیار همه اعضا بگذارد و افق روشنی را برای صنعت بیمه که بخش تاثیرگذار و لاینفک اقتصاد کشور است ترسیم نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران