پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448076 تاریخ : 1397/11/14-19:51:50
,15,
دیدار با همکار جانباز شیمیایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

دیدار با همکار جانباز شیمیایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

در سالگرد چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی پست به دیدار همکار جانباز رفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری و به مناسبت دهه فجر، جان بزرگی دبیر شورای فرهنگی به همراه فرزین مدیرکل پست استان البرز به دیدار همکار جانباز رضا خسروی صدر در شهر کرج رفت.

در این دیدار دبیر شورای فرهنگی با اشاره به از خودگذشتگی جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان شهیدان زنده اند که با غیرت مثال زدنی از آب و خاک و ناموس این کشور در مقابل دشمن ایستادگی کردند و ما باید همیشه قدردان این افراد باشیم.

این همکار که به دلیل شرایط جسمی به صورت "جانباز حالت اشتغال" در پست مشغول می باشد، در سال 1365 و در عملیات فاو مجروح شیمیایی شد.

جانباز خسروی صدر از ناحیه مغز و اعصاب، پوست، ریه و کلیه آسیب دیده است. خسروی صدر که همکار ما در منطقه پستی شمال تهران است، بنا به توصیه پزشک در شهرستان کرج ساکن می باشد.

دبیر شورای فرهنگی در این دیدار با اهدای لوح به ایشان و همسرش از جانفشانی و از خودگذشتگی آنان تقدیر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران