پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496291 تاریخ : 1398/10/18-17:30:05
,25,
دکتر میرزایی: پویایی آموزش در حوزه حراست سازمان، عاملی اثرگذار در توسعه

مدیرکل دفتر حراست ایمیدرو مطرح کرد:

دکتر میرزایی: پویایی آموزش در حوزه حراست سازمان، عاملی اثرگذار در توسعه

مدیرکل دفتر حراست ایمیدرو با تاکید بر ضرورت فراگیری آموزش های لازم توسط فعالان حوزه حراست سازمان ها، اظهار کرد: حوزه حراست می تواند با تمرکز بر پویایی آموزش و به روز بودن، در تکمیل زنجیره توسعه حوزه های مختلف اقتصادی اثرگذار باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، دکتر عزت الله میرزایی در همایش مدیران حراست شرکت های تابعه ایمیدرو افزود: حضور در دوره های آموزشی برای حوزه حراست الزامی است و این رویه به ویژه در بخش های پدافند غیرعامل در مقابل هجوم و دفاع باید مورد توجه دفاتر حراست شرکت ها قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر حراست ایمیدرو افزود: در بخش پدافند غیرعامل فعالان حوزه حراست باید در جهت اجرای سیاست های کلی نظام و در راستای منویات مقام معظم رهبری، افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری و اقدام لازم در زمان بحران را در شمار برنامه های خود قرار دهند.

میرزایی با بیان اینکه کارکنان حوزه حراست، قانون را به طور دقیق اجرا کنند و اخلاق مدار باشند، گفت: فعالان این حوزه با ایجاد آرامش و نظم سازمانی، به عنوان یک مشاور برای مدیران، از قدرت پیش بینی و پیشگیری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه عدم تبعیض، پاسخگویی و توجه به "تولید داخل" از دیگر عوامل موثر در پیشبرد اهداف سازمانی است، عنوان کرد: در مباحث حقوقی، حراست ها باید عضو ناظر کمیسیون ها باشند و از آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه ها آگاهی داشته باشند.

اجازه ریسک پذیری به مدیران

مدیرکل دفتر حراست ایمیدرو با بیان اینکه مدیران حراست اجازه ریسک پذیری را به مدیران بدهند، گفت: در بحث صیانت با توجه به ماهیت شغلی حراست، اخبار اطلاعات فردی، اسناد طبقه بندی شده، در معرض خطر و خطا قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با این اوصاف نیاز به پیشگیری و صیانت به امور مورد توجه باشد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در حال حاضر حوزه معدن و صنایع معدنی در ایجاد ارزش افزوده و درآمد برای کشور نقش کلیدی ایفا می کند.

وی افزود: استراتژی و توسعه زنجیره تولید از معادن می تواند به دیگر بخش ها و همچنین حوزه کشاورزی تسری پیدا کند. پیوند صنعت و معدن، خدمات و کشاورزی می توان رشد توسعه در کشور را سرعت بخشد.

مدیرکل دفتر حراست ایمیدرو افزود: هر مسیری که این استراتژی را با حداقل ترین هزینه به سرانجام برساند، به موفقیت منجر خواهد شد.

میرزایی گفت: معدن و صنایع معدنی از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است و اگر بخواهیم این توان را افزایش دهیم، گرایش به سمت تکنولوژی پیشرفته و ایجاد سیستم های مطالعاتی و تحقیقاتی امری ضروری است.

اقدامات ایمیدرو

وی با بیان اینکه ایمیدرو به سهم خود در سال رونق تولید، موفقیت های قابل توجهی داشته است، گفت: این سازمان میزان اکتشافات خود را تا 650 هزار کیلومتر مربع افزایش داد.

میرزایی افزود: ارزآوری، جلوگیری از خام فروشی، تکمیل طرح های نیمه تمام، مشارکت با بخش خصوصی و تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی از دیگر اقدامات توسعه ای این سازمان به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران