پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399583 تاریخ : 1397/07/29-12:33:03
,20,
دکتر روحانی گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های راه،رفاه،صمت و اقتصاد را به مجلس معرفی کرد

امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

دکتر روحانی گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های راه،رفاه،صمت و اقتصاد را به مجلس معرفی کرد

دکتر روحانی رئیس جمهوری، چهار گزینه نهایی را به عنوان وزیر برای تصدی‌ وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، به مجلس معرفی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر روحانی رئیس جمهوری، چهار گزینه نهایی را به عنوان وزیر برای تصدی‌ وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، به مجلس معرفی کرد.

دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با تایید این خبر اعلام کرد نامه معرفی وزرای چهار وزارتخانه را صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است. 

به گفته امیری،  رئیس‌جمهور در اجرای اصل 133 قانون اساسی ، در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، رضا رحمانی و محمد اسلامی را برای تصدی وزارت‌خانه‌های اقتصاد ؛ کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی به ‏مجلس معرفی کرد.‏

رئیس جمهوری شب گذشته با استعفای آخوندی و شریعتمداری از وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت و معدن موافقت کرده و اقایان محمد اسلامی و رضا رحمانی را به سمت سرپرست این وزارتخانه ها منصوب کرد. 

دکتر امیری تاکید کرد: طبق قانون  آئین نامه داخلی مجلس، مجلس شورای اسلامی تا یک هفته  برای بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیران پیشنهادی فرصت دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران