پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376458 تاریخ : 1397/06/21-10:20:41
,14,
دومین نمایشگاه دست آفریده های عاشورایی افتتاح شد

دومین نمایشگاه دست آفریده های عاشورایی افتتاح شد

دومین نمایشگاه دست آفریده های عاشورایی با نمایش یک صد اثر فاخر هنری در روز سه شنبه "20 شهریور ماه " با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران و شهردار منطقه 9 در مجموعه تالار آیینه برج آزادی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت : هنرمند ایرانی همواره با ذوق و هنر تلاش داشته است تا تبلور جاودانگی  قیام عاشورا را با خلق آثار هنری به معرض نمایش درآورد .

دلاور بزرگ نیا  هنر را زبان و فهم مشترک تمام ملت ها در طول تاریخ عنوان کرد و افزود: آثار به نمایش گذاشته شده بیانگر یک تفکر و هویت چند هزار ساله است که دستان هنرمند به آن عینیت بخشیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران تاکید کرد آثار هنری تولید شده با موضوع عاشورا از نظر کیفیت و محتوا  این ظرفیت را دارد تا نمایشگاه دست آفریده های عاشورایی به صورت ملی و حتی بین المللی برگزار شود و این نمایشگاه به یکی از بزرگترین رویداد هنری جهان شیعه تبدیل شود.

بزرگ نیا ادامه داد : «تولیدات هنرمندان صنایع دستی با محوریت عاشورا همیشه جنبه کاربردی در مساجد ، حسینیه ها ، تکایا و دسته های عزاداری داشته است که این موضوع زیبایی کار هنرمندان را دو چندان خواهد  کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران