پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494650 تاریخ : 1398/09/13-14:15:49
,10028,10029,
دولت و مجلس بودجه سلامت را واقعی ببیند

رئیس سازمان نظام پزشکی:

دولت و مجلس بودجه سلامت را واقعی ببیند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: از مجلس و دولت می خواهیم که در فصل بودجه، به موضوع سلامت توجه جدی داشته باشند و هزینه های واقعی را در بودجه ببینند زیرا حوزه سلامت از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا ظفرقندی، چهارشنبه در کنگره بیهوشی قلب ایران در مرکز همایش های رازی تهران، افزود: رشته بیهوشی به عنوان مربی تیم اتاق عمل، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. باید نیازهای این رشته در کشور با تعداد نیروهایی که تربیت می شوند، هماهنگ باشد تا اشکال پیش نیاید. همان گونه که این مشکل در جراحی قلب پیش آمده و ما می بینیم که در دانشگاه علوم پزشکی تهران که هر سال ظرفیت و درخواست پذیرش 16 نفر را در رشته جراحی قلب دارد، فقط دو تا سه نفر مراجعه کننده دارد و این یک مشکل جدی است. 

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران افزود: مردم و مسئولان باید بدانند که ارائه خدمات به بیمار در اتاق عمل چگونه است و تیم درمان، چه ریسک و دغدغه ای دارند تا بیمار به سلامت از اتاق عمل بیرون بیایید.

ظفرقندی در ادامه با اشاره به فصل بودجه کشور، گفت: حرکت در مرزهای دانش پزشکی با حرف و عمل محقق نمی شود و بایستی هزینه های واقعی خدمات درمانی در بودجه دیده شود.   

دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب و دومین کنگره اکمو تا روز 15 آذر در سالن همایش های رازی تهران ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران