پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493231 تاریخ : 1398/08/16-16:23:23
,10033,20,22,
دولت به دنبال نهایی کردن مصوبه مقابله با آلودگی عسلویه است

واعظی:

دولت به دنبال نهایی کردن مصوبه مقابله با آلودگی عسلویه است

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: برای اجرایی کردن مصوبه سفر اسفندماه پارسال رئیس جمهوری به استان بوشهر کمیته ای در راستای مقابله با آلودگی هوای عسلویه تشکیل شده که امیدواریم هرچه زودتر نهایی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمود واعظی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه افزود: مسئله محیط زیست جزو اولویت‌های اصلی دولت است که باکمال تاسف در عسلویه وضعیت محیط زیست با شهرهای دیگر کشور متفاوت دارد.

وی عنوان کرد: در این رابطه در سفر رئیس جمهوری به استان کمیته ویژه‌ای در این زمینه تشکیل و نشست‌های آن با جدیت در سطح استانی و ملی تشکیل شده است. 

رئیس دفتر رئیس جمهوری یادآورشد: این کمیته به چارچوب خوب رسیده که امیدواریم هر چه زودتر مباحث مربوط به آلودگی عسلویه را نهایی کنیم.

وی  با اشاره به اینکه  بودجه‌ اجرا  این مصوبه ها توسط وزارت نفت تامین شده است ادامه داد: این بودجه برای محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و هم برای اقداماتی در سطح شهر عسلویه برای رفاه بیشتر مردم است.

واعظی اظهارداشت: روند پیشرفت پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر بویژه در شهرستان عسلویه مطلوب ارزیابی شد.

کمبودها و مشکلاتی که جنوب استان بوشهر دارد بررسی شده که برخی از آنها نیازمند راه حل کوتاه مدت و برخی از آنها نیازمند راه حل بلند مدت است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر دومین سفر استانی رئیس جمهوری به بوشهر مصوبه‌هایی وجود داشته که پیشرفت آنها خوب بوده و برخی نیز قول دادیم در برگشت به تهران پیگیری شود.

واعظی گفت: تاکنون 513 میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر تخصیص یافته و مابقی آن نیز در موعد مقرر تخصیص می‌یابد.

وی گفت: ایجاد پارک‌ها، مکان‌های ورزشی و ساختمان بیمارستان اقدامات خوبی است که تاکنون انجام شده است.

واعظی ادامه داد: استفاده از نیروهای بومی از فرصت های شغلی در عسلویه در مقایسه با سال‌های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته که امیدواریم امسال نیز این روند تداوم داشته باشد.

وی گفت: در مجموع آنچه که مصوبه های سفر است و آنچه که مدیریت استان به عنوان سند توسعه هدف‌گذاری کردند در بخش‌های مختلف بویژه در بخش صنعت و کشاورزی بخوبی در حال پیشرفت است.

واعظی روز چهارشنبه به منظور دیدار با مردم و مسئولان شهرستان‌های مهر و لامرد استان فارس و  عسلویه استان بوشهر و بازدید از برخی پروژه‌ها به این مناطق سفر کرده است.   



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران