پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463105 تاریخ : 1398/01/31-17:20:01
,10028,22,
دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج است

دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز‌های دوشنبه و سه شنبه در مناطق دریایی استان در محدوده جزیره های خلیج فارس و تنگه هرمز دریا مواج است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرضیه سی سی پور افزود: در این مدت سرعت وزش باد به حدود 48 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز به 180 سانتیمتر می ‌رسد.

وی بیان داشت: سامانه بارشی نیز از فردا یکشنبه وارد هرمزگان می شود که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در مناطق شمالی و غربی و روز سه شنبه در مناطق شمالی و شرقی استان فعال است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: این سامانه با بارش های رگباری خفیف و افزایش باد همراه است.
سی سی پور یادآورشد: این سامانه ناپایدار که تاثیر آن بسیار ضیعف تر از سامانه قبلی در هرمزگان بوده، روز سه شنبه هفته جاری از مناطق شرقی هرمزگان خارج می‌شود.
بارندگی فروردین ماه امسال خسارتهایی به بخش کشاورزی وارد کرد ولی موجب وارد شدن آب به سدهای استان ازجمله جگین، استقلال، نیان و شمیل و همچنین آبگیری سازه های آبخیزداری در استان شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران