پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445765 تاریخ : 1397/10/23-14:14:18
,10030,
«دفتر شما» اولین شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در کشور

«دفتر شما» اولین شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در کشور

استارت آپ «دفتر شما» با کمترین هزینه ممکن، تمام امکانات یک دفتر کار را در تهران برای مخاطب فراهم می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دادگر، مدیر بازاریابی « دفتر شما » در مصاحبه با خبرنگار بانک و صنعت با بیان اینکه «دفتر شما» اولین شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، افزود: به استارتاپ ها کمک می کنیم که با کمترین هزینه ممکن تمام امکانات یک دفتر کار را در تهران از جمله تلفن ثابت تهران، منشی پاسخگو تماس ، سرویس تلفن گویا، فکس و صندوق پستی ، همینطور به زودی نیز اتاق جلسات حضوری که بتوانند هماهنگی های حضوری خود را در اتاق جلسات داشته باشند. 

وی ادامه داد: عملا دیگر به دفتر کار نیاز نیست و تمام خدمات از طریق وب سایت دفتر شما ظرف 5 دقیقه دریافت می شود. خط تلفن فعال و تمام تنظیمات تلفن گویا و منشی بصورت آنلاین در سایت موجود می باشد. همچنین از هرنقطه کشور می توان از خدمات دفتر شما بهره برد و تماس ها را روی شماره شهرستان و حتی روی موبایلشان جوابگو باشند.

دادگر با بیان اینکه سرویس دفتر مجازی (Virtual Office) از سال های گذشته در سراسر دنیا فعال بود اظهار کرد: «دفتر شما» بعنوان یک شرکت پیشرو برای اولین بار در تهران راه اندازی شده است.

مدیر بازاریابی دفتر شما افزود: مشتریان بسیاری از دیگر نقاط کشور هستند که شماره تهران را برای حضور در پایتخت خواستارند، همچنین وب سایت های اینترنتی که عملا مراجعه حضوری ندارند ولی داشتن شماره تهران برای آنها مهم است، لذا کسب و کارهای غیرحضوری نیز می توانند از این دست خدمات دریافت کنند. 

وی در خصوص هزینه های دفتر کار گفت: خدمات ارتباطی براساس دقیقه می باشد که دو سرویس تلفن گویا و منشی است. سرویس تلفن گویا روی خط تهران ارائه می شود که کوچک ترین پکیج ماهانه از 39 تومان شروع می شود لذا برای کسب و کارهای نوپا و خانگی بسیار مناسب است.

دادگر افزود: سرویس منشی براساس تعداد دقیقه هایی که منشی صحبت می کند از 69 تومان شروع می شود، کسب و کارها با این رقم عملا صاحب یک منشی خواهند شد که می تواند تماس های کاری را پاسخ دهد.

وی مزیت سرویس منشی را اینگونه عنوان کرد: مشتری یک منشی استخدام شده دارد ، ولی لازم نیست مکانی را برای دفترکار بگیرد. تمام اطلاعات کسب و کار مشتری مقابل اپراتور «دفتر شما» موجود است و اگر یک منشی در آن واحد تماس دیگری داشته باشد تماس به همکار بعدی منتقل می شود.

دادگر ادامه داد: نکته مثبتی که سرویس منشی نسبت به استخدام منشی بصورت حضوری دارد این است که نهایتا فرد یک تماس را پاسخ دهد، اما اگر تماس های بیشتری گرفته شود در لحظه تماس ها توسط همکاران «دفتر شما» پاسخ داده می شود.

طبق گفته وی، صف انتظار زیر یک دقیقه است و تماسی از دست نمی رود.

مدیر بازاریابی دفتر شما با بیان اینکه مرکز پاسخ گوی شرکت در حال حاضر با توجه به ظرفیتی که دارد 200 تماس در لحظه را پاسخگو می باشد، افزود: معمولا در تایم پیک پاسخگو هستیم، لذا به زودی با توجه به فعالیت های انجام شده ظرفیت سرویس منشی افزایش می یابد.

دادگر در ادمه گفت: به زودی مرکز تماس ها به داخل خانه ها برده و عملا یک اشتغال خانگی در نقاط مختلف کشور می شود.

وی اظهار کرد: خدمات دفتر شما بسیار به رشد کارآفرینی، کسب و کار و همینطور به مشاغل خانگی و دور کاری کمک کرده و موانعی از جلو پای کسانی که قصد دارند کاری را آغاز کنند برداشته و هزینه ها بشدت کاهش می یابد و چه خوب که روی این موضوع فرهنگ سازی بیشتری شود و علاقه مندیم رسانه ها این موضوع را خیلی خوب منعکس کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران