پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377393 تاریخ : 1397/07/03-13:45:23
,17,16,
دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است

میرابی در گردهمایی بسیجیان وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس :

دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است

گردهمایی بسیجیان کارکنان وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، با حضور انوشیروان محسنی بند پی سر پرست وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی، سردارلقمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مدیران و کارکنان سازمان های تابعه صبح امروز سه شنبه سوم مهر در سالن 17 شهریور وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، در این همایش سید محمد میرابی فرمانده بسیج وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی  هدف از برگزاری این همایش  را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس  دانست و گفت :  ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت،اتحاد ، تجلیل از رشادت ها و شجاعت های ایثارگران دفاع مقدس ،انعکاس نقش اقتدار، همبستگی و تقویت خودباوری، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس در روند پیشبرد برنامه های کلان کشور است .

وی افزود :  معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و خلاقیت  و همچنین اتحاد و غرور ملی به عنوان عوامل پیروزی و موفقیت از اهداف برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شمار می رود.
فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : فرارسیدن سی و یکم شهریور ماه  و آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است .
وی افزود: دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است. هنگامه اتحاد و همبستگی ملّی مردم  در دفاع از شریعت اسلام و مرز های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
میرابی گفت : این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتّی  است که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و توکل   بر خداوند و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساند.
وی افزود : با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، ملّت دلاور و رزمنده ایران اسلامی ، یاد و خاطره رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهیم ما را یاری نماید تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشیم.
در ادامه این گردهمایی سردار غلامی رئیس بسیج سازمان سازندگی کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : رمز موفقیت ما در کشور بعد از  ناکام ماندن دشمن از جنگهای روانی ، فرهنگی و اقتصادی وحدت و همدلی و جلوگیری از اختلافات است.
وی افزود: امروز با دو رویکرد  جنگ اقتصادی و جنگ روانی روبرو هستیم که  با همت یک پارچه مردم  در جنگ روانی به پیروزی  خواهیم رسید   و همچنین در جنگ اقتصادی با بریدن  ازوابستگی ها و ایجاد تولید داخلی و ایستادن بر روی پای خود این تنگنا را نیز پشت سرخواهیم گذاشت .
وی افزود :  سازمان بسیج سازندگی کشور هم اکنون بیش از هزار میز خدمت در بین مردم  دارد که پاسخگوی  مشکلات مردم هستند.
غلامی افزود : همچنین تا کنون 7 هزار و 900 گروه جهادی تحصیل کرده برنامه هایی برای افزایش تولید و کاهش هزینه ها و چرخش اقتصاد در کشورطراحی کرده اند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران