پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509330 تاریخ : 1398/12/20-14:45:11
,2,
دستگاه های «خودگردان»، جایگزین شعب بانک ملی ایران برای دریافت وجه نقد شدند

دستگاه های «خودگردان»، جایگزین شعب بانک ملی ایران برای دریافت وجه نقد شدند

به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، دریافت و واریز وجه نقد در شعب بانک ملی ایران محدود شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی اقدامات انجام شده توسط نظام بانکی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، بانک ملی ایران اعلام کرد که از این پس دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب این بانک به صورت بسیار محدود انجام خواهد شد.
دستگاه های «خودگردان» بانک ملی ایران که عملیات دریافت و پرداخت وجه نقد را انجام می دهد به این منظور جایگزین شعب شده اند. 
این دستگاه ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می دهند، در هر تراکنش حداکثر 150 برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.
بانک ملی ایران از همه مشتریان خود خواسته است حداکثر اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام داده و تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران