پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375769 تاریخ : 1397/06/13-12:05:43
,17,20,
دستگاه قضایی واحدهای تولیدی دارای بدهی را تعطیل نکند

نجفی:

دستگاه قضایی واحدهای تولیدی دارای بدهی را تعطیل نکند

امضای تفاهم نامه مشترک سازمان صنایع کوچک با قوه قضاییه

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت حمایت از تولید و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت و کسب و کارهای کوچک و متوسط، با معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این تفاهم نامه به منظور افزایش تعامل و همکاری میان دو طرف در جهت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره مندی آنها از ارتقای آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری به امضای صادق نجفی « مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران» و محمد باقر الفت« معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه» رسید.

در این تفاهم نامه با توجه به وظایف قانونی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه در حوزه اقتصاد مقامتی، پیگیری رسیدگی تخصصی به پرونده های سازمان و شرکت شهرکهای صنعتی استانها به منظور تسریع و تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور در جهت تثبیت و توسعه اشتغال و سرمایه گذاری مورد تاکید قرار گرفت.

ارتقای امنیت اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و صادرات با هدف توسعه اشتغال، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاهها و انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

اعتبار تفاهم نامه سه ساله است و طرفین توافق کردند که ماموریت و اهداف کلان طرف دیگر را در مراحل مختلف همکاری مشترک مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به شرایط سختی که کشور در آن قرار دارد، گفت: با همدلی و هم افزایی از شرایط سخت موجود عبور خواهیم کرد.

نجفی یادآور شد: کشور ما در طول تاریخ شرایط سخت تر از وضعیت فعلی را تجربه کرد ه و پشت سر گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دارای مشکل حمایت کند، افزود: دستگاه قضایی فعالیت واحدهای تولیدی که دارای بدهی مالی هستند را متوقف نکند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران