پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589880 تاریخ : 1400/07/20-10:48:14
,12,17,
دستگاه تولید لیوان کاغذی شروع شغلی بی دردسر و بسیار پرسود

دستگاه تولید لیوان کاغذی شروع شغلی بی دردسر و بسیار پرسود

تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ، یکی از مشاغل تولیدی بسیار پرسود و راحت می باشد.

به گزارش بانک و صنعت امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به خود اشتغالی و انجام کارهای تولیدی در سطح کشور می باشند. تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ، یکی از مشاغل تولیدی بسیار پرسود و راحت می باشد که بسیاری از افراد با داشتن سرمایه ای متناسب و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانند آن را به عنوان شغل اصلی و یا شغل دوم خود برگزینند. چنانچه علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار کوچک تولیدی و جمع وجور هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به طور کامل آشنا شوید.

درآمد ماهانه بیش از 25 میلیون به بالا

انجام هر کسب و کار تولیدی، ضمن پویایی و رشد اقتصادی برای کشور، مزایا و درآمدی را نیز برای شخص تولید کننده به همراه دارد. البته برای شروع هر گونه کار تولیدی، ابتدا باید صفر تا صد آن را از تمام جوانب بررسی و مطالعه نمایید تا نتیجه و درآمد قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد. تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف از جمله مشاغل تولیدی است که بسیاری از کارشناسان و مهندسان در این حوزه، از صفر تا صد آن را به صورت کامل بررسی و مورد محاسبه قرار داده اند و طبق به روز ترین برآوردها شما می توانید با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی ، ماهانه درآمدی بین 25 الی 35 میلیون را از تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف کسب نمایید.

راحتی کار آسان و بدون دردسر

از دیگر مزایای راه اندازی کسب و کار تولید لیوان کاغذی، راحتی کار می باشد. کار با دستگاه تولید لیوان کاغذی در مقایسه با سایر دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی، بسیار آسان بوده و بدون نیاز به تخصص و مهارت خاصی می توان با این دستگاه کار تولید لیوان کاغذی را انجام داد. همچنین علاوه بر آقایان، خانم ها نیز می توانند به کار تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف بپردازند.

20 الی 30متر فضای مورد نیاز

تولید لیوان کاغذی

راه اندازی و تولید لیوان کاغذی نیاز به فضای بسیار وسیعی ندارد و افراد می توانند با اختصاص دادن فضایی در حدود 20 الی 30 مترمربع مساحت، در هر مکانی از جمله منزل خود، با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در ابعاد کوچک تر، به تولید لیوان کاغذی در تیراژ بسیار بپردازند. این مزیت باعث شده است بسیاری از افرادی که توان اجاره و خرید محل برای شروع کسب و کار تولیدی را ندارند، بتوانند از میان مشاغل تولیدی به تولید لیوان کاغذی و راه اندازی کسب و کار آن روی بیاورند.

کار با برق خانگی و تک فاز

یکی از هزینه های بسیار مهم در حوزه تولید و کار با دستگاه ها، مصرف بالای انرژی برق است که هزینه های زیادی را بر تولید کننده تحمیل می نماید. مزیت دستگاه تولید لیوان کاغذی مصرف بهینه و کم انرژی برق آن می باشد. شما می توانید حتی با برق تک فاز و خانگی بدون نیاز به اتصالات جداگانه برق، به کار تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در محل مورد نظر و یا منزل خود بپردازید. انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی متناسب با نیاز شما و مصرف برق خانگی در بازار موجود می باشد.

تامین مواد اولیه بسیار آسان

بدون شک هنگامی که قصد تولید و راه اندازی یک کسب و کار تولیدی را دارید، باید از جهات مختلف آن را بررسی نمایید. مواد اولیه به عنوان بخش مهم هر تولید محسوب می شود. برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی، علاوه بر خرید دستگاه، خرید کاغذ مخصوص لیوان نیز مورد نیاز می باشد. اما خبر خوب اینکه کشور از نظر تولید کاغذ مورد نیاز مشکلی ندارد و این امر باعث شده است که تامین مواد اولیه تولید لیوان کاغذی به آسانی میسر و در دسترس تولیدکننده باشد.

فروش آسان محصولات تولید شده

با توجه به مضرات لیوان و سایر ظروف پلاستیکی، امروزه دیگر کمتر کسی حاضر به استفاده از لیوان های پلاستیکی است. از این رو لیوان های کاغذی به عنوان موادی سازگار با محیط زیست، خیلی زود جای لیوان های پلاستیکی را گرفتند. با توجه به این امر فروش محصولات کاغذی یکبار مصرف از جمله لیوان کاغذی بسیار راحت بوده و نیاز به تبلیغات و بازاریابی چندانی ندارد. از دیگر مزایای تولید لیوان کاغذی، امکان درج تبلیغات و برند شرکت های مختلف روی آن می باشد که با گرفتن سفارش در این امر نیز به سود تولید شما افزوده می گردد.

تولید لیوان کاغذی

قیمت مناسب دستگاه لیوان کاغذی

از دیگر مزایای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی قیمت نسبتا مناسب آن در مقابل درآمدی است که بعد از راه اندازی و تولید آن بدست خواهد آمد. شما در مدت نه چندان طولانی می توانید تمام هزینه و سرمایه گذاری های انجام شده را جبران نموده و یک شغل پردرآمد و دائمی برای خود به همراه داشته باشید. دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ظرفیت های مختلفی در بازار موجود است و شروع قیمت آن از 220 میلیون تومان به بالا می باشد.

تامین انواع مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی

دستگاه های تولید لیوان کاغذی در برند های مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود و مقایسه دستگاه ها از نظر عملکرد و ظرفیت، در نهایت یک دستگاه تولید لیوان کاغذی مناسب با توجه به فضا و تیراژ تولید خود را تهیه و خریداری نمایید. از جمله دستگاه های با کیفیت و مناسب در بازار می توان به مدل های لوژو، TL، ویکتوری و همچنین دستگاه های ساخت ایران اشاره نمود.

شرکت تجارت ماشین از شرکت های حرفه ای و صاحب نام در عرصه تولید و ساخت قطعات یدکی ماشین آلات و دستگاه های تولیدی از جمله دستگاه لیوان کاغذی در کشور می باشد. این شرکت معتبر، از صفر تا صد برنامه تولید لیوان کاغذی، خرید دستگاه ، نصب و راه اندازی و آموزش کار با دستگاه را همراه شما بوده و با خدمات پس از فروش و تضمین قطعات شما را همچنان، در امر تولید لیوان کاغذی و کسب درآمد یاری می نماید.

برای کسب مشاوره و راهنمایی های بیشتر در این زمینه می توانید به سایت www.tgmachine.ir وارد شوید و یا با شماره موبایل 09120648210 مشاورین فروش در تماس باشید.


لیوان کاغذی / لیوان / کسب درآمد / کسب و کار



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران